کد خبر: 957618
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
بلاتکلیفی نیمکت پرسپولیس
قهرمان سه دوره لیگ برتر که هفته قبل در ادامه موفقیت‌های خود موفق به بالا بردن جام قهرمانی رقابت‌های حذفی کشور شد تا کارنامه خود را پربارتر از قبل کند، اکنون در آستانه بحرانی جدی قرار دارد.
دنيا حيدری
سرویس ورزش جوان آنلاین: یکی از عمده دلایل موفقیت سرخپوشان در چهار سال اخیر حضور برانکو روی نیمکت این تیم، برنامه‌ریزی مشخص و شروع به‌موقع تمرینات بوده است. پرسپولیس در طول چهار سال گذشته با پروفسور زمانی را هدر نداد و درست در شرایطی که دیگر تیم‌ها در بلاتکلیفی بسر می‌بردند، خود را مهیای ماراتن لیگ می‌کرد و به همین دلیل هم بود که توانست عصر باشکوه و متفاوتی را با برانکو رقم بزند. با وجود این پرسپولیس حالا با کوله‌باری از موفقیت (سه قهرمانی در لیگ، قهرمانی در سوپرجام و قهرمانی در جام حذفی) در آستانه بحرانی جدی قرار دارد، بحرانی که می‌تواند روز‌های تلخ گذشته را برای این تیم تکرار کند!
قبل از آخرین بازی لیگ برانکو به دلیل رفتار غیرمنتظره برخی از نفرات هیئت مدیره با یکی از باشگاه‌های داخلی وارد مذاکره شد که البته به دلیل لو رفتن راه به جایی نبرد. با این حال تکمیل موفقیت‌های برانکو در پرسپولیس با بالا بردن جام قهرمانی رقابت‌های حذفی کشور هم باعث کوتاه آمدن دو عضو هیئت مدیره پرسپولیس نشد.
برانکو که برای گذراندن تعطیلات و استراحت راهی کشورش شده، به نظر می‌رسد تصمیمی برای بازگشت ندارد. این احتمال زمانی قوی‌تر می‌شود که او می‌تواند با توجه به میزان طلبی که از باشگاه پرسپولیس دارد قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند. ضمن اینکه پیشنهاد‌های هیجان‌انگیز باشگاه‌های چینی و عربستانی هم می‌تواند مزید بر علت باشد، خصوصاً که برانکو این‌بار برخلاف همیشه که از ترکیه راهی زاگرب می‌شد، سفرش از تهران به امارات بود که دلیل آن نمی‌توانست چیزی جز دیدار با سران الاهلی باشد. دیداری که از یک‌سو شنیده می‌شود راه به جایی نبرده و از سوی دیگر گفته می‌شود که معطل مهلتی است که پرسپولیس از سرمربی سرخپوشان برای پرداخت طلب ۵۰۰ هزار یورویی او و ۳۰۰ هزار یورویی کادر فنی‌اش خواسته است. در واقع این روز‌ها اخبار منتشر شده از سوی باشگاه پرسپولیس به گونه‌ای است که تصور می‌شود مسئله اصلی پروفسور برای ادامه همکاری با سرخپوشان دریافت مطالباتش است، در حالی که کارشکنی دو عضو هیئت مدیره محتمل‌ترین دلیل برای جدایی همیشگی برانکو از نیمکت پرسپولیس است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار