کد خبر: 956959
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
جام حذفی فوتبال
تیم‌های اول و دوم لیگ برتر فوتبال امشب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم دوم فینالیست مشخص شود. پیش از این داماش گیلان توانسته بود با وجود تمام مدعیان به فینال راه پیدا کند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : این دو تیم در حالی از ساعت ۲۱ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند که نهایتا فدراسیون و شورای تامین استان اصفهان پس از چند روز کشمش، تصمیم گرفتند ۳۰ درصد ورزشگاه را به هواداران پرسپولیس اختصاص دهد و ۵۰ درصد هم برای هواداران سپاهان در نظر بگیرند.

سپاهان - پرسپولیس؛ یک فینال تمام عیار
 
دیدار این دو تیم همیشه جذابیت‌های خاص خود را به همراه داشته است. برانکو که تیمش طی چند روز اخیر جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده است، انگیزه زیادی دارد تا با کسب جام حذفی، برای اولین بار دوگانه‌ای در ایران به دست بیاورد. برانکو که در دوره فعالیتش در پرسپولیس، دستش به جام حذفی نرسیده، حالا نزدیکتر از همیشه، امید زیادی دارد تا این جام را هم به ویترین افتخارات خود اضافه کند. در مقابل، سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی که دستش از رسیدن به جام لیگ برتر کوتاه مانده، امید زیادی دارد تا با برتری برابر پرسپولیس راهی فینال جام حذفی شود و قهرمان جام حذفی شود.
سپاهان در حال حاضر آقای گل لیگ را در اختیار دارد و در بازی امروز قلعه نوعی امید زیادی دارد تا با حمایت هوادارانش بتواند به فینال لیگ جام حذفی صعود کند. سرمربی سپاهان خوب می‌داند که پرسپولیس در خط هافبک و حمله مهره‌هایی در اختیار دارد که اگر فضا و موقعیت گل داشته باشند بسیار خطرناک خواهند بود. از این‌رو او ترجیح می‌دهد مقابل تیم تهاجمی برانکو ریسک نکرده و احتیاط را در دستور کار خود قرار دهد.
مسیر صعود تا نیمه‌نهایی
پرسپولیس تا قبل ار رسیدن به این مرحله ابتدا در یک شانزدهم نهایی در خانه، نود ارومیه را با یک گل شکست داد. این تیم در یک هشتم‌نهایی در رشت به سختی و در دقایق پایانی به یک برد حداقلی دیگر مقابل سپیدرود دست یافت و در یک چهارم نهایی نیز در تهران با پدیده مشهد دیدار کرد و پس از تساوی در وقت قانونی و اضافی در ضربات پنالتی حریف مشهدی خود را حذف کرد.
سپاهان - پرسپولیس؛ یک فینال تمام عیارسپاهان هم ابتدا در گام نخست، شهرداری ماهشهر را در اصفهان شکست داد تا در مرحله یک هشتم نهایی بار دیگر در اصفهان این بار با نساجی روبه‌رو شود که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی یک-یک انجامید و در ضربات پنالتی تیم پیروز میدان لقب گرفت. در یک چهارم نهایی نیز جدال سپاهان با مس کرمان در ۱۲۰ دقیقه گلی نداشت تا باز هم تکلیف برنده بازی در ضربات پنالتی مشخص شود و در یک نبرد ماراتن گونه، سپاهان ۹ بر ۸ به پیروزی رسید. بی شک با توجه به فینالیست شدخ داماش هر کدام از این دو تیم در صورت راهیابی به فینال شانس زیادی برای قهرمانی در جام جذفی خواهند داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار