کد خبر: 956850
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
بیانیه جمعی از مداحان و ستایشگران بسیجی اهل بیت در خصوص اقدام وحدت شکن یکی از مداحان
جمعی از مداحان و ستایشگران بسیجی اهل بیت علیهم السلام در خصوص اقدام وحدت شکن یکی از مداحان در سالروز میلاد امام مجتبی علیه السلام در پخش زنده تلویزیونی بیانیه‌ای صادر کردند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، در بیانیه جمعی از مداحان و ستایشگران بسیجی اهل بیت علیهم السلام که در خصوص اقدام وحدت شکن یکی از مداحان در سالروز میلاد امام مجتبی علیه السلام در پخش زنده تلویزیونی صادر شد آمده است:
"بسم ا... الرحمن الرحیم"
" انما المومنون اخوه فاصلحوا بین اخویکم " همانا مومنان با هم برادرند پس بین برادران ایمانی صلح و دوستی برقرار کنید. (سوره حجرات - قرآن کریم)
"یک شمشیر در دست دشمنان ما، همین اختلافات مذهبی است. کاری نکنیم که دشمن را در مقصودی که دارد، موفق کند و شمشیر دشمن را تیز بکند... در جلسات نباید کینه ورزی‌های مذهبی را زیاد کرد. این را چقدر باید تکرار کرد؟ بار‌ها تکرار کردیم ... بزرگان ما، علمای ما، مراجع ما، شخصیت‌های بزرگ اسلام همیشه ما را توصیه کردند به وحدت " امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) (دیدار با مداحان در سالروز میلاد حضرت زهرا سلام ا... علی‌ها – اردیبهشت ۹۳) "
در نیمه ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و تقرب قلوب به درگاه حضرت حق جل و علی و اعتصام امت اسلامی به ریسمان محکم الهی و جشن با شکوه معنویت و اتحاد بین همه فرق اسلامی و حضور یکپارچه مسلمانان عالم بر سفره پرنعمت پروردگار متعال و در سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام که مصداق اتم و اکمل مهربانی و کرامت و عطوفت و حلم و صبر و گذشت و مستجمع جمیع صفات حسنه و خصلت‌های والای انسانی و نبوی می‌باشد، متأسفانه شاهد آن بودیم که در پخش زنده تلویزیونی و با بی تدبیری و تغافل محض عوامل سیمای جمهوری اسلامی ایران، شخصی به اسم مدیحه خوان حضرات معصومین علیهم السلام، کاملا در جهت تحقق اهداف دشمنان قسم خورده اسلام اعم از شیعه و سنی و ... و در مسیر صیقل دادن شمشیر بران اختلاف و تضاد بین فرق اسلامی گام برداشته و اعتقادات برادران اهل سنت را هتک نموده است. این اقدام اگر عامدا و با برنامه ریزی قبلی بوده مصداق کامل ایجاد فتنه و نقار بین مسلمین و افساد فی الارض و حکمش مشخص است و ریشه‌ها و عوامل آن قابل تعقیب و اگر غفلت کرده و ملتفت نبوده که بعد از اینهمه تذکرات و نصایح و بیانات زعیم امت اسلامی و، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و همه دلسوزان و اساتید و بزرگان و علما بعید به نظر می‌رسد، شایسته برخورد قاطع و پشمیان کننده و عبرت آموز می‌باشد. این اقدام و اقداماتی از این دست که کاملا در جهت وحدت شکنی و پیشبرد اهداف خصمانه آمریکا و صهیونیست و دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی خبیث و فاسد جبهه استکبار جهانی است به شدت و قاطعیت، محکوم است و از منظر جامعه مداحان ولایی و ارزشی و بسیجی کشور که خود را مطیع محض سید و مولای خود مقام معظم رهبری می‌دانند غیر قابل گذشت و چشم پوشی است و باید هرچه سریعتر مسببان و عوامل این اقدام به اشد مجازات برسند و این مطالبه همیشگی ما از متولیان امر و خصوصا شورای عالی امنیت ملی و قوه محترم قضائیه است.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که درآستانه گام دوم انقلاب خود، در بالاترین سطح اقتدار و بلوغ چهل سالگی خود می‌باشد و درصدد تشکیل تمدن نوین جهانی اسلام عزیز و صدور انقلاب و ارزش‌های خود در اقصی نقاط عالم است و با استواری و مقاومت خود صدای خرد شدن استخوان‌های پوسیده استکبار جهانی و صهیونیست خبیث را هر روز بیشتر به گوش جهانیان می‌رساند، تحمل نمی‌کند که عده‌ای بی بصیرت و جاهل، با انتساب به شجره طیبه ستایشگران و مداحان آل ا... و کسوت با شرافت و منبر با عظمت ثناگویی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم صلوات ا... که حقا و انصافا جزء مفاخر جهان اسلام و یکی از مولفه‌های موثر عرصه فرهنگی و تربیتی و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است، وحدت جامعه اسلامی را دچار خدشه کرده و دل‌ها را از هم دور نماید و زحمات دلسوزان را در جهت جذب حداکثری برباد دهد. مداحان اهل بیت علیهم السلام همواره در ذیل سلسله جلیله روحانیت معظم و تحت اوامر و منویات مقام معظم رهبری یکی از اثربخش‌ترین و بالاترین عناصر هم در پیروزی انتقلاب و هم در دفاع مقدس و هم در عرصه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمنان بوده و هر اقدام نسنجیده وحدت شکن را حرکتی ضد انقلابی و ضد مبانی متعالی تشیع دانسته و به سهم خود همواره برخورد قاطع را با وحدت شکنان از مبادی ذیربط مطالبه نموده و انزجار خود را از اینگونه اقدامات اعلام می‌دارد.
۵ خرداد ۹۸ - والسلام علی من التبع الهدی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار