کد خبر: 956754
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان:
مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر یک خط اتوبوس از مبداء شهرک شهید کشوری به مقصد ایستگاه قطار شهری و پایانه صفه افتتاح شد و برای جابجایی شهروندان و اهالی این شهرک آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،محمدرضا برکت از افتتاح خط شماره 107 اتوبوس واحد به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشر در شهرك شهيد كشوري خبر داد و اظهار کرد: منطقه شش شهرداري اصفهان با همكاري شركت واحد اتوبوسراني، برای رفاه حال اهالي شهرك شهيد کشوری و شهروندان اقدام به راه اندازي يك خط اتوبوس از مبداء شهرك شهيد كشوري به مقصد ايستگاه قطار شهري پايانه صفه كرده است.

وی ادامه داد: این خط در روزهای گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت تا شهروندان ساكن در اين شهرك بتوانند از طريق ايستگاه قطار شهري صفه به نقاط مختلف شهر دسترسي آسان و پاك داشته باشند.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه اين طرح به عبور و مرور شهروندان با وسايل نقليه عمومي، كاهش ترافيك و آلودگي هوا کمک می کند، گفت: اين خط با پنج دستگاه اتوبوس هر روز از ساعت 6 صبح تا 21 به شهروندان خدمت رساني مي كند و به طور ميانگين هر 12 دقيقه يك اتوبوس از ايستگاه سه راهي گلستان و بوستان شهرك شهيد كشوري مسافران را به ايستگاه صفه و بالعكس منتقل مي كند.

وی از افزايش احتمالي تعداد اتوبوس هاي اين خط در صورت استقبال شهروندان خبر داد و تصریح کرد: چنانچه تعداد مسافران اين خط زیاد باشد و اهالي اين منطقه از اتوبوس ها استفاده کنند، تعداد اتوبوس ها را افزايش خواهيم داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار