کد خبر: 956606
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج سازندگی همواره به دنبال خدمات رسانی در مناطق محروم است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا به یک خروجی قابل قبول دست یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در همایش طرح جهاد همبستگی ملی برای کمک به سیل زدگان در اردبیل اظهار داشت: بسیج سازندگی همواره به دنبال خدمات رسانی در مناطق محروم است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا به یک خروجی قابل قبول دست یابد.

وی با اشاره به این که خدمات بسیج و سپاه در خدمات‌رسانی به مردم کشور کاملا مشهود است بیان کرد: مواردی از قبیل سیل‌زدگی مناطق مختلف کشور این مهم را به اثبات رساند که هر جا مردم نیاز داشته باشند خود را با جان و دل برای خدمات رسانی به مردم آماده می‌کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خدمات‌رسانی به مردم به ویژه استان‌های سیل‌زده با جدیت در دستور کار است و در این زمینه از ظرفیت‌های مردمی نیز بهره گیری می‌کنیم که خوشبختانه تلاش‌های مردمی بسیار حائز اهمیت بوده و در تلاش هستیم با فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه تمامی مشکلات موجود را نیز برطرف کنیم.

پیرجاهد از اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و نیز ارائه تسهیلات کم بهره و بلاعوض به نیازمندان خبر داد و گفت: باید در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید و منویات مقام معظم رهبری گام اساسی برداشته شود تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود و نیز بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها تحقق اشتغال‌زایی را محقق کنیم.

وی بیان کرد: در مناطق مختلف استان اجرای طرح‌های خرد اشتغال زای پایدار به طور قابل توجهی رونق گرفته و به مرحله اجرایی رسیده است که در بیشتر آنان زنان نقش قابل توجهی ایفا کرده‌اند که امسال درصدد هستیم تا پایان سال اجرای این طرح‌ها را توسعه بخشیده و در اجرای این طرح‌ها جزو استان‌های پیشگام کشور باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر