کد خبر: 956478
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
استاندار بوشهر خبرداد.
عبدالکریم گراوند در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم باید شاهد تسریع در ترخیص کالا از گمرکات استان باشیم.

وی اظهار کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور مبنی بر تسریع در تأمین اقلام مصرفی و خوراکی مردم ضروری است گمرکات استان بوشهر در این راستا عمل کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تأخیر در ترخیص کالاها و ماشین‌آلات از گمرکات به ضرر اقتصاد و صنایع تولیدی است، تاکید کرد: ممکن است در کالاهای وارداتی، کالاها و اجناس مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنایع در انبارها موجود باشد که باید در ترخیص این کالاها تسریع شود..

گراوند از حل مشکلات معیشتی مردم ساحل نشین خبر داد و افزود: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است و باید ارتقای امنیت، رفاه، آسایش و حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت باشد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها در امنیت و ایمنی جاده‌ها تاکید کرد: دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها باید به خوبی حفاظت شوند.

استاندار بوشهربا اشاره به تصویب صدور مجوز واردات ۱۰۰ قلم کالای ملوانی از سوی ساحل نشینان، خاطرنشان کرد: کارگروه اقدام در استان بوشهر در راستای اجرایی شدن مصوبه یاد شده باید تشکیل شود.

گراوند با تاکید بر ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها و ثبت انبارهای استان بوشهر ادامه داد: باید با همکاری و مشارکت کشاورزان و نخل داران خرمای مورد نیاز مردم تأمین شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر