کد خبر: 956352
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
روابط عمومی وزارت نیرو :
روابط عمومی وزارت نیرو همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی طرحی را با عنوان شهروند خبرنگار برای جلب مشارکت مردم در اطلاع رسانی موضوعات مرتبط با صنعت آب و برق در کشور آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، بدین منظور از تمامي علاقه‌مندان دعوت به عمل مي‌آيد تا با ارسال اخبار، تصاوير و فيلم‌هاي حوزه صنعت آب و برق در زمينه‌هاي: مديريت مصرف، ‌حوادث، خدمات‌رساني، کيفيت آب، وضعيت فاضلاب، خدمات برق‌رساني و ... استان، شهر و محله خود شهروند خبرنگار وزارت نیرو باشيد.

آثار منتخب در سايت، کانال و صفحات اجتماعي وزارت نيرو در صورت وجود مشخصات با نام ارسال کننده باز نشر داده می‌شود و تمامي آثار در جشنواره نيرو رسانه که در سال 98 برگزار مي‌شود شرکت داده خواهند شد و به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین شهروند-خبرنگارانی که 20 مطلب ارسالی آن‌ها در خروجی‌های مربوطه منتشر شود کارت شهروند خبرنگار افتخاری وزارت نیرو را دریافت خواهند کرد.

مخاطبين مي‌توانند آثار خود را به آدرس http://pr.moe.gov.ir و يا از طريق پيام‌رسان به آدرس nirooreporter@  ارسال کنند. در صورت ارسال از طریق آدرس سایت حجم فایل نمی‌بایست بیشتر از 15 مگابایت باشد و در صورت ارسال از طریق پیام رسان نیز #شهروند_خبرنگار بایستی در ابتدای کپشن درج شود.

گفتنی است: تصاویر ارسالي داراي زيرنويس باشد و در هنگام فيلم برداري زمان و مکان و توضيحات موضوع به صورت گفتاري ضبط شود. همچنین در زمان ضبط فيلم گوشي در حالت افقي باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار