کد خبر: 955033
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
مدیرعامل شرکت پالایش نفت استان مرکزی
مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند استان مرکزی گفت: هفت درصد از خوراک این واحد پالایشگاهی به نفت کوره تبدیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند استان مرکزی گفت: هفت درصد از خوراک این واحد پالایشگاهی به نفت کوره تبدیل می شود.

علیرضا امین مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند استان مرکزی افزود: پالایشگاه شازند با بهره گیری از فناوری منحصر به فرد کمتر از هفت درصد خوراک خود را به نفت کوره تبدیل می کند در صورتی که در دیگر پالایشگاه ها بیش از 20 درصد خوراک نفت کوره می شود. 
وی ادامه داد: خوراک روزانه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند بیش از 250 هزار بشکه نفت خام است و بهبود بهره وری و مصرف باهدف رعایت بیشتر الزامات زیست محیطی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی در دستور کار قرار دارد. 
مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند اظهار داشت: روزانه بیش از 17 میلیون لیتر بنزین و 12 میلیون لیتر گازوئیل یورو 4 در این واحد پالایشگاهی تولید می شود که این محصولات به دلیل کیفیت بالا در استان تهران، البرز و مرکزی مصرف می شود. 
امین اظهار داشت: پنج میلیارد و 200 میلیون لیتر بنزین یورو 4 پارسال در این واحد پالایشگاهی تولید شد که این حجم تولید بیش از 20 درصد بنزین مصرفی کشور محسوب می شود. 
وی ادامه داد: 230 میلیون لیتر بنزین سوپر، 430 میلیون لیتر نفت سفید و چهار میلیارد لیتر گازوئیل نیز سال گذشته در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند تولید شد. 
مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بیان کرد: یک میلیون و 200 هزار متر مکعب گاز مایع نیز در این واحد پالایشگاهی تولید و برای مصرف به نقاط مختلف کشور ارسال شد. 
وی افزود: 500 تن پروپیلن، 400 تن گوگرد گرانول، 2 هزار تن گاز مایع، 16 میلیون لیتر بنزین یورو چهار، 13 میلیون لیتر نفت گاز یورو 4 و چهار میلیون لیتر نفت کوره به صورت روزانه در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند تولید می شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر