کد خبر: 954898
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
استاندار استان چهار محال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در نشستی که با معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد مقرر شد تا ۲ هزار واحد مسکونی در این استان احداث شود.
اقبال عباسی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این نشست مذاکراتی در خصوص زمین‌های دولتی داخل حریم شهرهای استان از جمله شهرکرد به منظور استفاده در طرح اقدام ملی، واگذاری مسکن اقشار آسیب پذیر و 2 معلولی انجام گرفت.
 
عباسی تصریح کرد: همچنین در این نشست به مشکلات استان در حوزه مسکن از جمله تاخیر در اتمام مسکن مهر، مشکلات خانه‌های سازمانی 49 واحدی و تاکید بر تسهیل واگذاری اراضی به متقاضیان طرح‌های گردشگری اشاره شد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با وجود تلاش‌هایی که وزارت راه و شهرسازی در استان در حوزه زمین و مسکن انجام داده اما در این نشست تاکید بر آن شد که اجرای طرح‌های مسکن سرعت بیشتری پیدا کند.
 
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این نشست بر نقش عمده استانداران در به انجام رسیدن برنامه جامع اقدام ملی در حوزه مسکن تاکید کرد.
 
علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار تاکید کرد: با تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی داخل حریم شهرها ،می‌توان از آن برای طرح‌هایی از جمله طرح اقدام ملی و سایر طرح‌های عمرانی سازمان استفاده کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر