کد خبر: 953868
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
گفت وگوی "جوان آنلاین" با پیشکسوت پرسپولیس
پرسپولیس در ادامه دیدار‌های لیگ قهرمانان فردا در حالی به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود که در حال حاضر با ۴ امتیاز بعد از تیم‌های السد، الاهلی عربیستان و پاختاکور در رده چهارم جدول قرار دارد و کار سختی برای صعود به مرحله بعد دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: محمد پنجعلی کاپیتان و پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی فردا پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گفت: وگو با "جوان آنلاین گفت: به هر حال با توجه به شرایط جدول، بازی سختی خواهد بود. پرسپولیس در چند بازی گذشته نتوانسته امتیاز خوبی را کسب کند و حالا برای صعود نیاز به کسب ۳ امتیاز این بازی دارد.
پنجعلی: پرسپولیس می‌تواند با برد پاختاکور بازگشت رویایی داشته باشدوی افزود: به نظر من مشکل فعلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان فنی نیست و این تیم اگر بتواند بازگشت روحی خوبی داشته باشد قطعا امتیاز لازم را کسب خوهد کرد. ما در چند بازی اخیر این تیم به کرات دیدیم که بازیکنان در دریافت و ضربه نهایی ساده‌ترین توپ‌ها با مشکل مواجه هستند و این نشان از این است که با استرس بازی می‌کنند و این تیم باید به لحاظ روحی تقویت شود.
پنجعلی با اشاره به نتایج پرسپولیس در سه بازی اخیرلیگ برتر خاطر نشان کرد: ببینید تیم پرسپولیس بعد از هفته ۲۵ که توانست ۳ بر ۲ سایپا را شکست دهد دچار افت روحی شدیدی شد و بازی به بازی این قضیه شدت گرفت. سه تساوی پیاپی برابر ذوب آهن، سپاهان و تراکتورسازی و البته عدم نتیجه گیری درلیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا فشار روحی بیشتر گریبان گیر بازیکنان پرسپولیس شود. شاگردان برانکو در بازی برابر تراکتورسازی تبریز انتظارات را برآورده نکردند و با ازائه یک بازی کاملاً معمولی فقط به یک امتیاز بسنده کردند.
پنجعلی: پرسپولیس می‌تواند با برد پاختاکور بازگشت رویایی داشته باشدوی با اشاره به اینکه پرسپولیس هنوز شانس اول قهرمانی است اظهار داشت: پرسپولیس باید در دو بازی اینده در لیگ برتر حواسش را خوب جمع کند چرا که کوچکترین اشتباه منجر به از دست رفتن قهرمانی می‌شود. ماشین یازی و پارس جنوبی هر دو تیم‌های خوبی هستند که خیلی قرص و محکم بازی می‌کنند و مهمتر اینکه بدون استرس برابر پرسپولیس به میدان خواهند آمد. برانکو در این روز‌ها خوب می‌داند که باید به لحاظ روحی بچه‌ها را برای دو دیدارباقی مانده لیگ آماده کند هر چند که فردا هم بازی مهمی برابر پاختاکور دارد و در صورت پیروزی هم می‌تواند بازیگشت خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشد و هم به لحاظ روحی با انگیزه زیادی در آزادی به مصاف ماشین سازی برود.
پیشکسوت پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: من قبلا هم گفتم و بازهم تکرار می‌کنم که این تیم باز هم قهرمان می‌شود. بازیکنان فقط باید تمرکزشان را در زمین از دست ندهند چرا رو آوردن به مسائل و حواشی باعث از دست رفتن موقعیت‌ها می‌شود. همان طور که گفتم پرسپولیس دو بازی مرگ و زندگی در آسیا دارد؛ یکی با پاختاکور ۵ امتیازی در خانه حریف و دیگری با السد فعلاً ۷ امتیازی در آزادی. هر چند پرسپولیس ۴ امتیازی در رتبه آخر گروه است، اما فاصله این تیم با صدر جدول فقط ۳ امتیاز است که همین سبب زنده ماندن امید‌های صعود نایب قهرمان فصل قبل شده است.
مدیر تیم‌های پایه فوتبال باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم گفت: دیروز طی نشستی هدایت تیم سرخپوشان جوان را به عنوان سرمربی بر عهده مجید پروین گذاشتیم و محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس نیز وی را همراهی می‌کند. مجید پروین نیز در ادوار مختلف، در تیم‌های پایه پرسپولیس فعالیت کرده بود و از مربیان شناخته شده در این رده سنی است. این تصمیم پس از آن اخذ شد که منصور هاشمی مربی موفق فوتبال به یک رده سنی دیگر تیم‌های پایه پرسپولیس، به کادر فنی تیم امید پرسپولیس پیوست که توسط اسماعیل حلالی سرمربیگری می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار