کد خبر: 953692
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
رئیس دفتر رهبر انقلاب:
امروز از هر حلقومی که ندای اختلاف بیرون آید، قطعاً آن حلقوم، حلقوم شیطان است؛ هر چند که مسائل جزئی و اختلاف سلیقه پیش می‌آید.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش رسا، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر انقلاب، روز پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه جای جای خاک خوزستان با خون پاک شهیدان عجین شده است، اظهار داشت: ایران جزو ۱۰ کشور حادثه‌خیز دنیا است که نمونه اخیر آن، سیل بود. با این حال، مردم ما کاری کردند کارستان و همه آن‌ها در برادری و انسجام زبانزد شده و جهانیان دیدند که زن و مرد، کوچک و بزرگ، بچه و جوان برای کمک به سیل‌زدگان دریغ نکردند. رئیس دفتر رهبر انقلاب با بیان اینکه طبق گفته‌های آیت‌الله موسوی جزایری، انبار‌های ذخیره کمک‌های مردمی پر شده است، افزود: مردم نشان دادند با وجود سلایق مختلف، متحد و منسجم هستند و در بحران سیل پس از فرمان رهبر انقلاب، همه نیرو‌های کمک‌رسان در استان‌های سیل‌زده حضور پیدا کردند و امکانات‌شان را در خدمت سیل‌زدگان قرار دادند.
این مقام مسئول با بیان اینکه نیرو‌های انقلابی تا پایان بحران سیل کنار مردم خواهند بود، عنوان داشت: مردم ایران با همه سلایق و علایق آنجا که لازم است پشت سر رهبر انقلاب و گوش به فرمانش هستند و این گوش به فرمانی پیام دندان شکنی است به آن‌هایی که دلخوش بودند انقلاب اسلامی دیر یا زود خواهد پاشید.
گلپایگانی با اشتباه دانستن اقدام ترامپ در درج نام سپاه به عنوان تروریسم، به سابقه امریکا و اروپا در برده‌داری و دزدیدن جوانان سیاه آفریقایی برای برده‌داری اشاره کرد و گفت: امریکا از زمان تأسیس تاکنون فقط به جنگ و چپاولگری پرداخته است، خوی و ذات امریکا در جنگ و کشت و کشتار است، اما بداند سپاه آن قدر قدرتمند است که در خلیج فارس هر کس بخواهد از آبراه تنگه هرمز عبور کند باید به سؤالات نیرو‌های سپاه پاسخ دهد. رئیس دفتر رهبر انقلاب تصریح کرد: امروز از هر حلقومی که ندای اختلاف بیرون آید قطعاً آن حلقوم، حلقوم شیطان است هر چند که مسائل جزئی و اختلاف سلیقه پیش می‌آید.
این مقام مسئول با تأکید بر ضرورت توجه به نسل جوان گفت: اوج فعالیت امریکا و اروپا در انحراف جوان‌های‌مان است، روحانیت صاحب تریبون به فریاد جوانان برسد؛ با این حال شاهد هستیم که به رغم حجم تبلیغات مسموم اکثر جوانان انقلابی و بسیجی هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار