کد خبر: 953158
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: جامعه کارگری این استان ۳۳ شهیو والامقام را تقدیم انقلاب و ارزش‌های آن کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان از سنندج، برهان صلواتی در اجلاسیه شهدای جامعه کارگری کردستان که در سالن آمفی‌تئاتر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج در حال برگزاری است، با تبریک هفته کارگر اظهار داشت: شهادت اوج تعالی انسان است که انسان به سوی آن می‌رود و جایگاه شهید در همین است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان اذعان داشت: امروز ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در قلل رفیع افتخار ایستاده و این به دلیل خون‌هایی است که هزینه شده است.

وی ادامه داد: اجلاسیه شهدای کارگری به همت مجموعه سپاه بیت‌المقدس و دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است.

کردستان ۳۳ شهید کارگری را تقدیم انقلاب کرده است که زندگینامه آنها در قالب کتابی منتشر شده است ضمن اینکه چهار حلقه فیلم مربوط به این شهدا هم تولید شده است.

وی در ادامه با یادآوری شعار سال با عنوان رونق تولید، خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی را بهترین پیام تبریک روز کارگر و قدردانی از تلاش‌های کارگران دانست.

کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان فصل بهار امسال در سنندج برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر