کد خبر: 952815
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
امام جمعه بناب:
امام جمعه بناب گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ضرورت و ظرفیت بسیار عظیم برای نظام اسلامی است که یک روز هم این نظام و این کشور برای حضور این نهاد بی‌نیاز نیست.

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به سالروز تشکیل نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نهاد از بدو تأسیس خار چشم دشمنان و نور چشم علاقمندان نظام است.

وی اذعان کرد: سپاه شجره طیبه‌ای است که همواره برکات آن جاری است و هر دشمن و اهریمنی را از فکر تجاوز به این کشور مأیوس و پشیمان می‌کند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه انسان‌های ولایی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند، افزود: سپاه از مصادیق آیات شریف قرآن است.

باقری‌بنابی همچنین با تبریک انتصاب به حق و شایسته سردار حسین سلامی به عنوان فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از وی به عنوان یک انسان وارسته و برجسته و فردی که در قول و عمل یکی است، نام برد و با تقدیر و تشکر از اقدام حکیمانه مقام معظم رهبری به خاطر انتصاب سردار سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده جدید این نیرو گفت: سردار سلامی فردی شجاع، مدیر، مدبر و دارای قدرت تحلیل بالا و فن بیان است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به قرار گرفتن در دهه آخر ماه شعبان، از این دهه به عنوان دهه غبارروبی مساجد نام برد و افزود: مسجد در فرهنگ اسلامی نقش جامع دارد و حفظ حرمت و قداست مسجد واجب شرعی است و حفظ حرمت مسجد برای مسلمانان یک فریضه عمومی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: رونق، شکوه و آبادی مسجد دلیل بر هوشیاری جامعه مؤمنان است و پژمردگی مسجد دلیل بر بی‌خاصیت بودن آن جامعه است و بی‌حرمتی به مسجد روزگار انسان را تیره و تار می‌کند.

باقری‌بنابی از ماه‌های رجب، شعبان و رمضان به عنوان بهترین موقعیت برای کسب قرب ومغفرت الهی یاد کرد و از مردم خواست همچنان از کمک‌های خود به هموطنان سیل‌زده کشور دریغ نکنند؛ چرا که هموطنان سیل زده شدیداً به کمک‌های جنسی و نقدی مردم نیازمند هستند و این فرصتی است که با کمک‌های خود به همنوعان خود توشه‌ای برای آخرت جمع کنیم.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به کسالت حجت‌الاسلام سیدموسی آتش‌زر امام جمعه موقت شهرستان بناب، از خداوند متعال برای ایشان شفا و سلامتی مسئلت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها