کد خبر: 951614
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
مدیرکل هواشناسی استان کردستان:
مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از عصر امروز کردستان در دامنه فعالیت یک موج ناپایدار و شمال‌گذر قرار می‌گیرد که پیامد آن رشد ابر، در برخی ساعات بارش‌های رگباری و پراکنده بهاری، احتمال رعد و برق و بارش تگرگ خواهد بود.

رحیم صدیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز تا عصر سه‌شنبه جوی نسبتا پایدار در منطقه حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: از عصر امروز تا فردا منطقه در دامنه فعالیت یک موج ناپایدار و شمال‌گذر قرار می‌گیرد که پیامد آن رشد ابر، در برخی ساعات بارش‌های رگباری و پراکنده بهاری، احتمال رعد و برق و بارش تگرگ خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: بارش‌ها در نواحی غربی و جنوبی استان بیشتر بوده و در سایر نواحی استان به صورت احتمالی پیش‌بینی می‌شود.

صدیقی عنوان کرد: سرعت وزش باد برای بعد از ظهر امروز به ویژه فردا شدید بوده و در برخی نقاط استان نواحی مرتفع و شرقی به صورت تندباد خواهد بود.

وی در پایان افزود: با توجه به سرعت و جهت وزش باد شرایط تشکیل غبار در عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن برای امروز و چهارشنبه به استان وجود دارد که در برخی ساعات کاهش دید و  کیفیت هوا را باعث خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر