کد خبر: 950777
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
پیروزی ارزشمند استقلال برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا در رسانه‌های عربی و سعودی بازتاب داشت.
جوان آنلاین: استقلال در دیدار حساس برابر الهلال توانست سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد و با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند. پیروزی استقلال در این دیدار هم‌چنان که پیش‌بینی می‌شد در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

سایت العاجل عربستان با تیتر" الهلال تن به شکست داد اما صدرنشین باقی ماند" نوشت: الهلال در دیدار حساس برابر استقلال با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. الهلال در نیمه نخست بازی هجومی ضعیفی را به نمایش گذاشت تا جایی که این استقلال بود که کنترل بازی را به دست گرفت و خیلی زود هم به گل رسید. استقلال در نیمه نخست از بازی ضعیف الهلال استفاده کرد و با دو گل پیروز به رختکن رفت.

در ادامه گزارش این سایت عربستانی آمده است: الهلال در شوت زنی عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و تنها شوت دقیق این تیم توسط گومس بود که به گل تبدیل شد. الهلال با وجود آنکه در این دیدار تن به شکست داد اما به خاطر تساوی الدحیل در صدر جدول رده‌بندی این گروه باقی ماند.

یورو اسپورت: " استقلال شگفتی بزرگی را رقم زد"

نسخه‌ی عربستانی یورو اسپورت نوشت: استقلال دست به شگفتی بزرگی زد و توانست نخستین شکست " الزعیم" را رقم بزند. نماینده ایران خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست با یک ضربه سر دروازه المعیوف را باز کند. استقلال به بازی هجومی خود ادامه داد و توانست گل دوم را هم در همان نیمه نخست به ثمر رساند تا با دو گل پیروزی به رختکن برود.

"با شروع نیمه دوم الهلال دامنه حملات خود را افزایش داد اما خط دفاعی استقلال درخشید و استحکام خوبی از خود نشان داد. تغییرات مامیچ باعث شد تا سرعت خط حمله الهلال بیشتر شود و آنها در دقیقه ۷۱ روی اشتباه خط دفاعی استقلال یکی از گل‌های خورده را جبران کردند. بعد از این گل حملات الهلال بیشتر شد و تیم ایرانی هم روی به ضد حملات آورد و توانست چند بار هم دروازه الهلال را تهدید کند اما در نهایت بازی با همین نتیجه دو بر یک به پایان رسید البته الهلال با وجود شکست در صدر جدول رده‌بندی این گروه باقی ماند.

استاد الدوحه: " استقلال در ورزشگاه الاهلی به پیروزی رسید"

این روزنامه قطری نوشت: استقلال توانست در دیدار برابر الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. نماینده ایران بازی را بهتر آغاز کرد و در همان نیمه نخست با دو گل پیروزی به رختکن رفت. الهلال در نیمه دوم توانست یک گل به ثمر رساند اما در نهایت تن به شکست داد و با توجه به تساوی الدحیل در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

الرای: "استقلال نخستین شکست الهلال را رقم زد"

این روزنامه قطری هم درباره این دیدار نوشت: الهلال برای دومین بار در سه بازی اخیر خود تن به شکست داد. با وجود شکست الهلال در این دیدار در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. استقلال در این دیدار با دو ضربه سر در نیمه نخست به پیروزی رسید اما در نیمه دوم الهلال یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار