کد خبر: 950588
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
لیگ قهرمانان آسیا
در ادامه دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب استقلال از ساعت ۲۱/۳۰ در قطر میزبان تیم الهلال عربستان خواهد بود. استقلال امشب در حالی با الهلال دیدار می‌کند که در جدول شرایط خوبی ندارد و از دو مسابقه خود با یک امتیاز در قعر جدول C. قرار گرفته است. گفته می‌شود امکان دارد روزبه چشمی هم به خاطر مصدومیت درلیست شفر جای نگیرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین –وحید صابری: شاگردان شفر که هنوز در سال جدید نتوانسته بردی را کسب کنند امید دارند تا با کسب ۳ امتیاز این بازی بازگشتی طلایی داشته باشند تا در لیگ برتر هم به لحاظ روحی ازشرایط خوبی برخوردار شوند. استقلالی‌ها در اولین دیدار آسیایی خود برابر الدحیل قطر بازی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند و در دومین بازی آسیایی خود هم مقابل العین امارات به تساوی یک بر یک رسیدند.
استقلال به دنبال بازگشت طلایی در گروه مرگدر حال حاضر در گروه مرگ که استقلال در ان حضور دارد الهلال با ۵ امتیاز در صدر قرار دارد. الدحیل و العین هم با سه امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند. وریا غفوری دیگر بازیکن باتجربه خط دفاع که در بازی‌های گذشته استقلال به دلیل مصدومیت غایب بود به احتمال زیاد امشب به میدان نمی‌رود. استقلالی‌ها جدا از وریا غفوری، محسن کریمی و طارق همام را به دلیل مصدومیت و فرشید باقری و مهدی قائدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.
الهلال عربستان در اولین دیدار آسیایی خود با نتیجه یک بر صفر العین امارات را برده و در نهایت شاگردان مامیچ در دومین دیدار آسیایی خود ۳ بر یک الدحیل قطر را شکست دادند. الهلال عربستان با کسب ۶ امتیاز رده اول گروه C. را از آن خود کرده است و بدون شک شاگردان مامیچ با کسب برد برابر استقلال صعود خود را قطعی خواهند کرد. الهلال در حال حاضر در لیگ برتر عربستان با ۶۰ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به النصر در رده دوم جدول قرار گرفته است و عملکرد خوبی در خطوط دفاعی داشته است. کریستوفر جیمز بث این بازی را سوت می‌زند.

***
الهلال همیشه از بازی با استقلال می‌ترسد
صادق ورمزیار در گفتگو با مهر و در خصوص دیدار آبی پوشان برابر الهلال عربستان گفت: به اعتقاد من استقلال روند خوبی را در پیش گرفته بود. آن‌ها در لیگ برتر امتیازات خوبی را کسب کردند، اما متأسفانه در دو هفته اخیر شرایط به طور کلی تغییر کرد.
وی تأکید کرد: باخت به پرسپولیس در دربی تمام معادلات استقلال را در هم ریخت و این تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار گرفت و به دلیل همین اتفاقات بد، این تیم برابر سایپا هم نتوانست به پیروزی دست پیدا کند. اگرچه آن‌ها موقعیت گل زیاد داشتند و حتی می‌توانستند دو بار به طور صد درصد دروازه سایپا را باز کنند، اما تبعات شکست برابر پرسپولیس در این تیم نفوذ کرده بود و اجازه نداد مقابل سایپا بازی همیشگی خود را انجام دهند. زیرا اتحاد و همدلی در تیم از بین رفته بود و استقلال روز‌های بدی را سپری می‌کرد.
ورمزیار تصریح کرد: آبی پوشان یک بازی تعیین کننده با الهلال دارند. الهلال عربستان از بازیکنان بزرگی سود می‌برد و امسال تنها به دنبال قهرمانی است. البته در گذشته استقلال بار‌ها این تیم را شکست داده است، اما این روز‌ها شرایط فرق می‌کند، زیرا هم الهلال قوی‌تر شده و هم استقلال شرایط روحی خوبی ندارد.
وی خاطرنشان کرد: با تمام این صحبت‌ها، الهلال همیشه از بازی برابر استقلال ترس داشته و این می‌تواند به آبی پوشان برای رسیدن به امتیاز کمک کند. لازم است مدیران و اعضای کادر فنی بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی کنند، ولی متأسفانه چنین کاری صورت نگرفته و هنوز بازیکنان در شوک باخت پرسپولیس هستند.
مدافع پیشین استقلال افزود: وقتی یک تیم شکست می‌خورد همه مقصرند از مدیر عامل گرفته تا تدارکات تیم؛ بنابراین نمی‌شود همه اتفاقات یک شکست را به گردن یک نفر انداخت. البته که کار فرشید اسماعیلی در زدن ضربه چیپ کار خوبی نبود و او باید شرایط را درک می‌کرد، اما شاید او هرگز فکر نمی‌کرد که توپش به گل تبدیل نشود. شفر اگر می‌خواهد این اتفاقات را به فراموشی بسپارد باید با یک ارنج خوب مقابل الهلال قرار گیرد تا بتواند این بازی را با موفقیت به پایان برساند.
وی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر اینکه اگر شفر مقابل الهلال نتیجه مطلوب را نگیرد، برکنار خواهد شد، اظهار داشت: با برکناری شفر موافق نیستم. از لیگ برتر تنها ۶ هفته باقی مانده و این سرمربی شناخت کاملی از بازیکنان دارد و باید تا پایان فصل در استقلال بماند و اگر قرار است اتفاقی رخ دهد باید به بعد از پایان لیگ موکول شود تا مسئولان استقلال با آرامش شخصی را در نظر بگیرند که به مراتب از لحاظ فنی از شفر بهتر باشد.


جدول گروه C. 
۱-الهلال عربستان ۶ امتیاز
۲- الدحیل قطر ۳ امتیاز
۳- العین امارات ۳ امتیاز
۴- استقلال ایران یک امتیاز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار