کد خبر: 950423
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
شهردار کلانشهرکرج:
علی اصغر کمالی زاده در بازدید از هفتمین جشنواره لاله ها گفت: جشنواره لاله ها رویدادی مهم در جهت برندسازی شهری است.

شهردار کلانشهرکرج با دعوت از شهروندان برای بازدید از جشنواره لاله ها بيان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی فرصت کافی برای بروز توانمندی ها فرهنگی و اجتماعی کرج در ابعاد ملی و فراملی فراهم می کند.

شهردار کرج گفت: برپایی جشنواره لاله ها و همزمانی آن با روز فرهنگی علاوه بر ایجاد نشاط شهری، سبب معرفی این کلانشهر در ابعاد مختلف می شود.

بازدید بیش از ۴۳۰۰۰ هزار نفر از جشنواره لاله ها

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: استقبال از هفتمین جشنواره لاله ها قابل توجه بوده است.

پیمان بضاعتی پور برگزاری جشنواره لاله ها را فرصتی برای استفاده شهروندان از فضایی شاد عنوان کرد و افزود: از اولین روز آغاز به کار جشنواره لاله ها  ، بیش از ۴۳۰۰۰ هزار نفر از شهروندان و میهمانان نوروزی از این جشنواره دیدن کرده اند.

وی این استقبال را قابل توجه خواند و اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده علاقه شهروندان به برپایی و تداوم جشنواره لاله ها است.

رییس سازمان سیما، منظر با بیان اینکه باغ گل های کرج بازدید کننده خود را پیدا کرده، ادامه داد: کرجی ها هر ساله و در نیمه دوم فرودین ماه منتظر بازگشایی جشنواره لاله ها هستند.

بضاعتی پور با اشاره به اینکه برپایی جشنواره و استفاده از ظرفیت تولیدات گیاهی نقش به سزایی در اشتغال پایدار و رونق صنعت گردشگری دارد گفت: در سال رونق تولید؛ مجموعه مدیریت شهری تلاش می کند با استفاده از ظرفیت های موجود با همدلی و همفکری در جهت تحقق این شعار گام بردارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار