کد خبر: 949499
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
مدیران سازمان صداوسیما با حضور محمدجواد ظریف در برنامه خندوانه مخالفت کردند.
سرویس فرهنگی جوان آنلاین: در حالی که قرار بود محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به دعوت رامبد جوان در برنامه طنز «خندوانه» شرکت کند، خبرنگار جماران مطلع شد مسئولان صدا و سیما از حضور وی در این برنامه ممانعت کرده‌اند.

مخالفت با حضور وزیر خارجه در حالی است که صداوسیما طی ماه‌های اخیر برخی سلبریتی‌ها را با هزینه‌هایی هنگفت از جیب مردم و از طریق بخت‌آزمایی جذب کرده تا توجه مخاطبان را به برنامه‌های خود جلب کند.

برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های مجازی از رامبد جوان خواسته‌اند تا در مقام تهیه‌کننده برنامه خندوانه در قبال این اتفاق شفاف‌سازی کند و موضوع را برای مردم توضیح دهد. 

یک منبع آگاه در وزارت خارجه توضیحاتی درباره این ماجرا ارائه کرده است. این منبع آگاه به «ایران» گفته: «از اینکه آیا تهیه‌کنندگان برنامه خندوانه از ظریف برای حضور در این برنامه «رسماً» دعوت کرده بودند یا خیر، اطلاعی ندارم. آنچه می‌دانم این است که آقای رامبد جوان از صدا و سیما درخواست کرده بود که وزیر امور خارجه کشورمان در یکی از روز‌های آتی در این برنامه حاضر شود. اما در نهایت مسئولان صدا و سیما با این درخواست تهیه‌کننده برنامه خندوانه مخالفت کرده‌اند و مانع تهیه چنین برنامه‌ای شده‌اند.»
 
برخی از کاربران در فضای مجازی علت مخالفت با حضور ظریف در خندوانه را به مسئله استعفای او ربط داده‌اند. یکی از این کاربران توئیتر با نام عبدالصمد جعفری نوشته است: «جدا ظریف این میزان بی‌دغدغه‌ است که وقت شخصی خود را برای برنامه خندوانه اختصاص دهد یا قرار بود آبروی ریخته شده در بازی استعفا را مرمت کند؟! رفتار ظریف در موضوع استعفاء که هنوز نقل رسانه‌های معاند است، موضوعی تازه است و ضربه‌ای به کشور زد که خود بیشتر اندازه آن را می‌داند!»

البته پیش‌تر نیز در دی ماه سال ۹۴، ممانعت از پخش گفت‌وگوی تلویزیونی برنامه «۹۰» با وزیر خارجه کشورمان در شب یلدا حاشیه‌ساز شده بود. در آن برنامه عادل فردوسی پور خود بر روی آنتن زنده ممانعت از پخش این گفت‌وگو توسط مدیران صدا و سیما را تأیید کرده و گفته بود: «ما برای ویژه برنامه امشب با وزیر امور خارجه گفت‌وگوی ورزشی را انجام دادیم که مسئولان صدا و سیما صلاح ندیدند این مصاحبه پخش شود. ان شاءالله بزودی این مصاحبه پخش می‌شود و من برای اینکه امشب مصاحبه روی آنتن نرفت، از ایشان عذرخواهی می‌کنم.»، اما این مصاحبه هیچ وقت پخش نشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدالله منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
2
1
علتش این است چون ظریف و دولت روحانی پاسخی قانع کننده در خصوص برجام خسارت آفرین ندارند لذا صدا و سیما با این مخالفتش با عدم پاسخگویی این دولت غرب گرا همکاری کرده است !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
یا شاید بعضی ها از جواب های دولت و ظریف هراس دارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار