کد خبر: 948728
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
مدیرکل راهداری سمنان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از خدمات‌رسانی ۲۸ مجتمع خدماتی و رفاهی این استان در ایام نوروز خبر داد.

احسان منصورکیایی از آمادگی کامل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان سمنان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی سال 98 خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به تأثیر عناصر خدماتی جاده‌ای در پیشگیری از تصادفات جاده‌ای، افزود: وجود مجتمع‌های خدماتی رفاهی یکی از عناصر مهم جاده‌ای است که می‌تواند نقش به‌سزایی در بهبود رفتار رانندگان و رفع خستگی و در نهایت ارتقای ایمنی جاده‌ای داشته باشد.

منصورکیایی بیان کرد: با توجه به حجم عظیم تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان در ایام نوروز رانندگان و مسافران نوروزی که در محورهای مواصلاتی استان تردد دارند، می‌توانند به‌منظور ادای فریضه نماز و استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از مجتمع‌های خدماتی- رفاهی استان استفاده کنند.

وی گفت: در راستای ارتقا و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در شبکه راه‌های استان سمنان، عملکرد مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی طی ایام طرح نوروزی 1398 توسط کارشناسان فنی و سرمایه‌گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر اساس شاخص‌های موردنظر ارزیابی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با آرزوی نوروزی شاد و ایمن برای مسافران، خاطرنشان کرد: به‌منظور آگاهی مسافران از مجتمع‌های خدماتی رفاهی موجود در استان سمنان در ایام نوروز بروشورهایی حاوی اطلاعات این مجتمع‌ها توسط این اداره کل تهیه و در ورودی استان بین مسافران توزیع می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها