کد خبر: 948694
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
در حالی که هنوز حواشی مربوط به حضور یکی از میهمانان برنامه خندوانه و ایجاد شائبه سوءاستفاده از این برنامه ادامه دارد، این بار همسر یکی از بازیگران سینما و تلویزیون که خود را برای انتخابات آتی «انجمن دندانپزشکی ایران» آماده می‌کند، به طور کاملاً اتفاقی میهمان «خندوانه» شد!
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین:  به گزارش تسنیم، حضور میهمان جمعه شب برنامه خندوانه واکنش‌هایی را در محافل رسانه‌ای و فضای مجازی به دنبال داشته است. آقای میهمان علاوه بر اینکه همسر یکی از مدعوین هفته‌های گذشته این برنامه بوده، یکی از نامزد‌های رقابت‌های انتخاباتی انجمن دندانپزشکی ایران نیز است!
پیش از این نیز یکی از میهمانان خندوانه با سوءاستفاده از آنتن رسانه ملی و کسب شهرت اقدام به برگزاری کنسرت‌هایی کرد که حتی رامبد جوان نیز به آن واکنش نشان داد. اینکه چگونه فردی در آستانه یک رقابت درون‌گروهی امکان حضور در برنامه پرمخاطبی مانند خندوانه را می‌یابد، سؤالی است که شورای نظارت بر برنامه‌های صدا و سیما باید پاسخی برای آن پیدا کند، البته میهمان مذکور در واکنش به انتقادات مطرح شده در فضای مجازی مدعی شده است که این برنامه از مدت‌ها قبل ضبط شده است که این نیز خود سؤال دیگری را به ذهن متبادر می‌سازد!
رفتار رامبد جوان به عنوان مجری و کارگردان که علاقه به دعوت طیف‌های مختلف و گفت‌وگو با اصناف مختلف در برنامه داشته و حالا دوباره یک پزشک با گرایش و تخصص دیگری را به برنامه دعوت کرده است یک اتفاق دور از تصور نیست. دلیل دیگر آن شاید همکاری رامبد جوان با ش. خ. در اثر‌های مختلف هم در مقام بازیگر و هم مقام کارگردان هم می‌تواند دلیل دیگری بر آشنایی رامبد جوان با میهمان مذکور باشد.
ولی آنچه قابل تأمل می‌نمایاند، زمان پخش برنامه ضبط شده است. بار‌ها در جریان پخش مشاهده شده یک برنامه‌ای به سلیقه کارگردان (رامبد جوان) جا به جا شده و این هم توجیه فنی دارد! اما ۲۳ اسفندماه انتخابات انجمن دندانپزشکی ایران برگزار می‌شود و جمعه ۱۷ اسفندماه برنامه ضبط شده میهمان مذکور روی آنتن می‌رود! در عین حال گفته می‌شود وی قرار است در این انتخابات شرکت کند؛ اگر این اتفاق صحت داشته باشد پخش این گفت‌وگو در این ایام چه معنایی می‌تواند پیدا کند؟
البته پیش از این هم چنین تبلیغات زیرپوستی روی آنتن توسط برنامه‌های مختلف اتفاق افتاده است که معمولاً پاسخ منطقی و اصولی از سوی دست‌اندرکاران و عوامل این برنامه‌ها ارائه نشد.
مسئولان این سازمان باید در این باره تدابیری اتخاذ کنند که این‌گونه شائبه‌ها برای مخاطب و رسانه‌ها پیش نیاید، چرا و به چه دلیل باید چنین افرادی به برنامه‌های تلویزیونی دعوت شوند که حتماً گزینه‌های دیگری برای گفت‌وگو در آن تخصص وجود دارد و حداقل یک نوع سیاست‌هایی را برای دعوت از مهمان اتخاذ کنند تا هرکسی از روی سلیقه و نظر شخصی در برنامه‌های پربیننده حضور پیدا نکند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
1
0
ایشان دندانپزشک نیستند شایعه پراکنی نکنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار