کد خبر: 948400
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با «جوان» مطرح کرد
قرارگاه رسانه ستاد مرکزی راهیان نور با هماهنگی معاونت هنری وزارت ارشاد برای حضور هنرمندان در مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور برنامه‌ریزی می‌کنند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین:  سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پاسخ به سؤال خبرنگار «جوان» در خصوص چگونگی حضور هنرمندان در کاروان‌های راهیان نور گفت: تاکنون هنرمندانی از سراسر کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور یا به صورت انفرادی در مناطق عملیاتی حضور پیدا کرده‌اند که این حضور بسیار ارزشمند است. به گفته وی مجموعه قرارگاه رسانه ستاد مرکزی راهیان نوربا هماهنگی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور هنرمندان در مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور برنامه‌ریزی می‌کنند.
سردار ادیبی در باره استقبال هنرمندان از حضور در مناطق عملیاتی گفت: ما از همه کسانی که تاکنون در این مناطق حضور یافته‌اند تشکر می‌کنیم و امیدواریم مجموعه عوامل و دست‌اندرکاران هنر در کشور به ویژه سینمایی‌ها به بزرگ‌ترین هنر رزمندگان و شهدای دفاع مقدس که گذشتن از جان برای اسلام و انقلاب بود بیش از پیش توجه کنند. دبیر ستاد مرکزی راهیان نور تأکیدکرد: اگر برجستگان حوزه هنر از نزدیک در جریان آنچه در این مناطق افتاده قرار گیرند، خودشان مبلغ سبک زندگی رزمندگان و شهدا می‌شوند و تاثیر آن را ما در فیلم‌های آنان خواهیم دید. سردار ادیبی ضمن دعوت از هنرمندان برای حضور در سرزمین‌های نور گفت: ما حضور هنرمندان در مناطق عملیاتی را بسیار تاثیرگذار می‌دانیم. این فضا اکنون باز است تا هنرمندان ما بیایند و ببینند که شهدای ما چگونه الگوی بخش وسیعی از مردم کشورمان به ویژه جوانان شده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار