کد خبر: 948179
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
با محوریت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی
اولین نشست تخصصی بانوان در شهرستان شمیرانات با محوریت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهرستان با حضور دکتر لاله افتخاری ( مسئول امور بانوان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شمیرانات ) برگزار شد.

اولین نشست تخصصی بانوان در شهرستان شمیرانات با محوریت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این شهرستان برگزار شد که در این مراسم دکتر لاله افتخاری ( مسئول امور بانوان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان شمیرانات ) ضمن تشکر از زحمات مهندس علیرضا خانی مدیر جوان این دفتر و قدردانی از دکتر پرویز سروری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران به خاطر این انتخاب و انتصاب این مدیر جوان و تراز انقلاب به موضوع " گام سوم " پرداخت و اعلام کرد. انشاالله نشست های ماهانه برهان با حضور نمایندگان امور بانوان کلیه ارگانهای منطقه صورت خواهد گرفت.

سپس خانم دکتر زینب مهنا، پژوهشگر و فعال حقوق بشر و امور بانوان لبنانی به همراه مترجم زبان انگلیسی به مشکلات بین المللی در حوزه بانوان و راه حل های آن پرداخت.

در ادامه سرکار خانم رضوی نیز به ماموریت های محوله به تشکل بانوان دفاتر نمایندگی از سوی آستان قدس رضوی اشاره نمود.

در این مراسم گروه بین المللی بانوان مصباح نیز همخوانی زیبایی اجرا نمودند.

در پایان اين مراسم از تعدادی از خانواده های جانبازان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این مراسم غرفه ای ویژه کودکان نیز برنامه ریزی شده بود تا بانوان دغدغه کودکان خود را نداشته باشند.

همچنين مسابقه ای هم در خصوص بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب طرح شده بود که برای برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی در نظر گرفته شده و اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار