کد خبر: 947162
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
رئیس اتحادیه پوشاک ارومیه:
رئیس اتحادیه پوشاک ارومیه با بیان اینکه کمبود پارچه عامل گرانی پوشاک شب عید گفت: ارائه ارز دولتی به واردکنندگان پارچه تنها راه حل خروج از رکود است.

امیر حسینی درباره شرایط بازار پوشاک شب عید اظهار داشت: در تامین پوشاک شب عید مشکلی وجود ندارد چرا که تولیدکنندگان داخلی درصدد هستند تا با تمام قوا مایحتاج مردم را تامین کنند.

وی، با گلایه از گرانی و کمبود پارچه در داخل کشور، گفت: کمبود پارچه جهت تولید پوشاک عامل گرانی البسه شب عید شده است تولیدکنندگان قادر به وارد کردن پارچه به میزان بالا با ارز آزاد نیستند.

رئیس اتحادیه پوشاک ارومیه، عنوان کرد: عید امسال البسه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قیمت 2 تا 3 برابری داشته و در بسیاری از مواقع قیمت خرید امسال با فروش سال قبل تعویض مکان داده اند.

وی، با اشاره به اینکه قاچاق پوشاک به شدت کاهش یافته است، افزود: قاچاق پوشاک با شرایط ارزی فعلی به هیچ وجه منطقی نبوده و به شدت کاهش یافته و اکنون تمام بازار توسط تولید کنندگان تهران، تبریز و گاها اصفهان تامین می شود.

حسینی، با بیان اینکه اصناف و مردم از این گرانی و رکود به شدت معترض هستند، تاکید کرد: دولت در راستای حمایت از پوشاک و تولید داخلی اقدام به ارائه ارز دولتی به واردکنندگان پارچه جهت تولید ارزانتر کند که تنها راه حل خروج از رکود فعلی بازار پوشاک است البته باید نسبت به توزیع و تولید پوشاک با پارچه وارداتی توسط ارزی دولتی نظارت 100 درصدی داشته باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر