کد خبر: 946872
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
جانشین فرمانده ناجا گفت: در این ۵ سال مبلغی حدود ۵ هزار میلیارد از فروش سال‌های غیبت سربازی وارد خزانه شده است.

جوان آنلاین: سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا صبح امروز در حاشیه نشست معاونین وظیفه عمومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معمولا در تمامی مجموعه‌های پلیس سالی دو نشست داریم، یک نشست که اوایل سال برگزار می‌شود برای تبیین برنامه‌ها است و نشست دوم در آخر سال جمع بندی و آسیب‌شناسی می‌کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی و سازمان وظیفه عمومی بیشترین درگاه ارتباطی با مردم است و بیش از ۲۰ درصد ارتباط حاکمیت با جامعه از طریق نیروی انتظامی انجام می‌شود.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بیشترین خدمت از سوی نیروی انتظامی است و تمام تلاش ما بر آن است که آرامش عمومی را بر جامعه حکم‌فرما کنیم.

وی ادامه داد: امنیت تنها ایستادگی در برابر دشمن نیست، امنیت اقتصادی، امنیت روانی، امنیت خانواده و ... در حوزه نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل‌های رفتار‌هایی که با مردم داریم خودمان را اصلاح می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهتر عمل کنیم.

وی ادامه داد: جرایم ناشی از غیبت سربازی امروزه در حوزه وظیفه عمومی امروزه خیلی اهمیت دارد، افرادی که امروزه بیش از ۸ سال از غیبتشان می‌گذرد و اگر حتی خودشان بخواهند که به خدمت بیایند نمی‌توانند خدمت کنند.
سردار سلیمانی گفت: هر سال بحث کردیم که امسال، سال آخر فروش خدمت سربازی است، ولی هرسال ادامه پیدا کرد البته من بار‌ها گفتم ما (نیروی انتظامی) مخالف فروش هستیم.

وی گفت: همانطور که روز گذشته در مجلس هم گفته شد مشمولان دارای غیبت تنها تا پایان سال جاری مهلت دارند تا ثبت نام کنند و حتما باید یک قسط را در امسال پرداخت کنند (پرداخت یک قسط از ۱۳ قسط در سال ۹۷).
جانشین فرمانده ناجا گفت:در این ۵ سال مبلغی حدود ۵ هزار میلیارد از فروش سال‌های غیبت سربازی وارد خزانه شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۴ چیزی حدود ۲ میلیون نفر مشمول بلاتکلیف داشتیم و امسال حدود یک میلیون نفر بلاتکلیف داریم که هم می‌توانند غایب محسوب شوند و هم وضعیت‌های دیگر داشته باشند.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
چرا سربازهای فراری و غایب رو معاف نمیکنید کسانی که توانایی خرید خدمت رو ندارن باید چکار کنند،من خودم چهل سال سن دارم،سرباز فراری هستم و متاهل و دارای دو فرزند و بیکار و بیماری اعصاب هم دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
چرا سربازهای فراری و غایب رو معاف نمیکنید کسانی که توانایی خرید خدمت رو ندارن باید چکار کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار