کد خبر: 945673
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
گفت: وگوی "جوان آنلاین" با پدیده ۷۹کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد
رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در حالی در کرمانشاه برگزار شد که این مسابقات آزمون خوبی برای کشتی گیران و شناخت کادر فنی به حساب آمد تا نقاط ضعف و قوت شناسایی شود. سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در حالی با حضور ۱۰ کشور در کرمانشاه برگزار شد و ایران در سبک وزن حرفی برای گفتن نداشت هر چند در این دوره پدیده‌ای، چون بهمن تیموری وزن ۷۹ کیلوگرم، مورد توجه کارشناسان قرار گرفت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: بهمن تیموری پدیده وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد درباره مسابقات جام تختی در گفت وگو با "جوان آنلاین" گفت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و تیم‌های قدرتمندی در این دوره شرکت کرده بودند. حداقل در وزن من کشتی گیران بنامی حضور داشتند.
تیموری: دوست دارم خودم را در تیم ملی تثبیت کنموی افزود:من قبل از مسابقات ۹ ماه به خاطر اینکه از ناحیه کمر مصدوم بودم نتوانستم تمرینات خوبی داشته باشم، اما خدا را شکر با اعتمادی که آقای محمدی به من داشت من به اردو دعوت شدم و سهمیه جام تختی را دادند و حالا خیلی خوشحالم که توانستم با این قهرمانی جواب اعتماد ایشان را بدهم.
پدیده وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد درباره رقبایش در این دوره اظهار داشت:رقبای من عالی بودند، اما فکر کنم پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل امید حسن تبار قهرمان سال گذشته انتخابی تیم ملی و برتری ۶ بر ۴ در فینال مقابل جبرئیل حسن اف نایب قهرمان ۲۰۱۸ جهان و دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک از جمهوری آذربایجان که کشتی گیری بسیار قلدر و باتجربه بود، از بهتریم کشتی هایم دراین دوره بشمار می‌رود. جبرییل حسن اف قهرمان جهان و المپیک بود و شکستش برایم بسیار شیرین بود.
تیموری درباره این که آیا در مسابقات جهانی حضور خواهد داشت خاطر نشان کرد: من یکی از اهدافم کسب مدال طلای جهان است، اما قبل از آن باید در چند تورنمنت مهم دیگر شرکت کنم از جمله مسابقات آسیایی. می‌دانم که فعلا به اردو دعوت شده‌ام و سعی می‌کنم تمام تلاشم را در یهترین بودن در وزنم انجام دهم. باید خودم را ثابت کنم تا بتوانم در تیم ملی حضور داشته باشم. هر چند که مشکلات زیادی پیش رو دارم من مجبورم برای تامین مشکلات مالی‌ام صبح تا شب کار کند تا خرج خانواده را تأمین کند و شب‌ها به تمرین کشتی بپردازد، اما با این حال بازهم می‌خواهم تمریناتم را به بهترین شکل انجام دهم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار