کد خبر: 945371
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی در چهل سال دوم وارد مرحله جدیدی شده و مطالبات مردم از مسئولان نیز شکل جدیدی به خود گرفته لذا باید چشم‌انداز جدیدی برای چهل سال آینده انقلاب تدوین شود.
حمیرا رحیمی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  22 بهمن‌ماه در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: با وجود اینکه دشمن تلاش می‌کرد راهپیمایی 22 بهمن در کشور برگزار نشود اما حضور گسترده مردم  موجب شد تا تیر دشمن به سنگ خورد و به اهداف شوم خویش نرسد.
وی افزود: انقلاب اسلامی در چهل سال دوم وارد مرحله جدیدی شده و مطالبات مردم از مسئولان نیز شکل جدیدی به خود گرفته لذا باید چشم‌انداز جدیدی برای چهل سال آینده انقلاب تدوین شود.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه وحدت حلقه مفقوده کشور در سال‌های اخیر است، تصریح کرد: کشور در برخی از برهه‌ها نیازمند وحدت بود، اما نبود وحدت حقیقی در محورهای اصلی انقلاب در گذشته صدماتی به کشور وارد کرده که لازم است در آینده وحدت در میان نیروهای انقلابی وجود داشته باشد.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: در گذشته هرجا در برابر دشمن از خود ضعف نشان داده شد در نهایت امتیازدهی به دشمن را در پی داشت که نباید در 40 سال آینده شرایطی در کشور مانند برجام فراهم شود تا دشمن به ضربه زدن به ایران امیدوار شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: در گذشته در اجرای اقتصادمقاومتی مطلوب عمل نشده که لازم است به این موضوع توجه شود زیرا اگر اقتصادمقاومتی در کشور محقق شده بود، مشکلات اقتصادی فعلی در کشور وجود نداشت پس باید تحقق اقتصاد مقاومتی مطالبه جدی از مسئولان باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر