کد خبر: 944209
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا:
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فرهنگی ورزشی سپاه در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

سرهنگ الیاس گل محمد زاده  در نشست خبری ایجاد شور و نشاط در سطح جامعه بین بسیجیان و آحاد مردم، بزرگداشت چهلمین طلیعه بهار انقلاب اسلامی و شناسایی و استعداد یابی نوجوانان ورزشکار در برخی رشته های ورزشی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در بخش برادران ورزشکاران در رشته های شنا، پینگ پنگ، دوومیدانی، تیراندازی، فوتسال، دارت، طناب کشی، والیبال، نمایش هنرهای رزمی، تیراندازی با کمان، کوهروی و پیاده روی همگانی به رقابت کرده و در بخش خواهران مسابقات فوتسال، تیراندازی، تیراندازی با کمان، دارت، کوه روی و پیاده روی همگانی در سالن ورزشی سفیر امید برگزار می شود.
معاونت هماهنگ کننده سپاه عاشورا با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی آزاد برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در مجموع 400 مسابقه در سطح سپاه استان، نواحی و حوزه های مقاومت در رشته های مختلف ورزشی در طول دهه فجر برگزار می شود.
وی زمان ثبت نام در جشنواره فرهنگی ورزشی را تا 11 بهمن ماه جاری اعلام کرد.
جشنواره فرهنگی ورزشی چهلمین فجر انقلاب با مشارکت شهرداری کلان شهر تبریز، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، صدا و سیما و سپاه عاشورا برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر