کد خبر: 943960
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
سرگشتگی شهروندان تهرانی بین اختلاف نظرها
متولیان طرح ترافیک برای سال ۹۸ هر کدام در مصاحبه‌ای جداگانه اظهاراتی می‌کنند که گاهاً برخلاف یکدیگر است. این اختلاف نظر‌ها بایستی به جای رسانه به جلسات کشانده و یک تصمیم نهایی به شهروندان اعلام شود.
محمد صادق عبداللهی

سرویس جامعه جوان آنلاین: بحث‌ها بر سر طرح ترافیک سال آینده بالا گرفته است و هر مسئولی که مصاحبه می‌کند حرف نویی می‌زند و سلیقه‌ی خود را اعلام می‌کند، گاهاً این حرف‌ها در تناقض آشکار با یکدیگر است که موجب سرگشتگی شهروندان می‌شود!

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده است: «دریافت عوارض در محدوده زوج و فرد قانونی است و افرادی که در روزهایی که با پلاک مخالف در محدوده تردد کنند باید عوارض پرداخت کنند.»

در همین حال رئیس پلیس پایتخت درست در نقطه مقابل معاون حمل و نقل شهرداری گفته است: «پلیس با اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد مخالف استو باید بگوییم در حال حاضر بحث‌های جدیدی در حوزه طرح زوج و فرد در حال کار کارشناسی است تا مردم بتوانند به صورت عادلانه از محدوده زوج و فرد استفاده کنند.»

چند دقیقه‌ای از مصاحبه رئیس پلیس پایتخت نگذشته، شهردار تهران در پاسخ به او بیان داشت: «دریافت عوارض از محدوده زوج و فرد قانونی و براساس مصوبه شوراست.»

معلوم نیست سرانجام این گفته‌ها چه می‌شود اما هر خبری که بیرون می‌آید موجب سرگشتگی شهروندان تهرانی می‌شود و ذهن آن‌ها را آشفته می‌سازد؛ آیا بهتر نیست مسئولین مربوطه اختلاف نظرهای بین خود را به جای بیان در رسانه، به جلسات برده و پس از اخذ تصمیم نهایی آن را اعلام کنند؟ مردم چه گناهی کرده‌اند که باید بازیچه اختلاف نظر‌ها بشوند؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار