کد خبر: 943729
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد
عاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از جستجوی گسترده نجاتگران استان برای یافتن کوهنوردان خویی گمشده در ارتفاعات کمال سهند خبر داد.

مثنی حیاتی  از جستجوی گسترده و قدم به قدم نجاتگران آذربایجان‌شرقی  برای یافتن کوهنوردان خویی گم شده در ارتفاعات کمال کوهستان سهند خبر داد.

وی در تشریح عملیات گفت : با توجه به تماس نگهبانی پیست اسکی سهند  مبنی بر حضور خودروهای کوهنوردان خویی در پیست اسکی سهند و عدم مراجعت آنها از کوه از پنجشنبه هفته گذشته نجاتگران با احتمال به اینکه کوهنوردان خویی در برف و کولاک گرفتار شده اند ضمن مراجعه به کوهستان سهند و تماس با خانواده‌های گمشدگان خانواده‌های گمشدگان اعلام داشتند که این کوهنوردان هر از چندگاهی به کوهستان‌ها می‌روند و شب را در ارتفاعات کوهستان به صبحدمی رسانند   این بار هم  از پنجشنبه هفته گذشته به کوهستان کمال از سلسله قلل سهند رفته اند که از جمعه شب تماس ما با آنها به کلی قطع شده و نگران سلامتی آنها هستیم.

 معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان با ابراز امیدواری به سلامت کوهنوردان  تصریح کرد: امیدواریم کوهنوردان عزیز در صحت و سلامتی باشند با این حال  ۲  تیم چهارده نفر از نجاتگران ورزیده  کوهستان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی از عصر روز شنبه 6 بهمن 97 عملیات گسترده نجات را آغاز کرده‌اند.

برابر اعلام نگهبانی پیست اسکی سهند و اطلاعات دریافتی از خانواده های کوهنوردان تعداد گمشدگان دو یا احتمالا سه نفر هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر