کد خبر: 942125
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
فرمانده سپاه استان البرزخبرداد
فرمانده سپاه استان البرز از اعزام دو هزار و ۱۷۹ نفر دانش‌آموز پسر البرزی به اردوی راهیان نور خبر داد.

سردار سید یوسف مولایی در نشست خبری راهیان نور دانش‌آموزی، اظهار کرد: هزار و ۹۱۸ نفر از دختران دانش‌آموز پیش‌ازاین به اردوی راهیان نور اعزام‌شده‌اندو از بیستم اسفند تا پانزدهم فروردین نیز اعزام از محلات صورت می‌گیرد.

وی گفت: پخش فیلم انقلابی، کلاس‌های آموزش نظامی در سطح پایین مثل جهت‌یابی، آموزش‌های کار در شب، حضور رزمنده‌های قدیمی و مدافعان حرم برای انتقال تجارب، اجرای تئاتر در اردوگاه‌های مختلف، برپایی غرفه‌های امکانات و سوغات خوزستان ازجمله برنامه‌هایی است که در اردوی راهیان نور اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه استان البرز اضافه کرد: اردوی راهیان نور دریایی نیز در حال کلید خوردن است که مردم می‌توانند رشادت‌های رزمندگان را در مناطق دریایی مشاهده کنند.

سردار مولایی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری راهیان نور این است که دانش آموزان کنونی با رشادت‌های رزمندگان آشنا شوند و به‌نوعی فرهنگ ایثار را بیاموزند، تصریح کرد: آمار شهدای دانش‌آموز ۳۶ هزار نفر است.

وی تأکید کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگ است که ابعاد مختلف تربیتی آموزشی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان را به همراه دارد.

‌فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه بهترین زمان برای فرهنگ‌سازی در سنین نوجوانی و دوران دانش‌آموزی است، اظهار کرد: درس شهادت، ایثار، خودکفایی بخشی از درس‌های دفاع مقدس هستند که باید در مقطع کنونی نیز از آن درس‌ها استفاده کرد. دانش آموزان باید بدانند چگونه از کشور دفاع شده است. باید این درس‌ها از طریق اردوی راهیان نور به دانش آموزان انتقال داده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار