کد خبر: 941348
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
گفت وگوی "جوان آنلاین "با سرمربی تیم درنای ارومیه در آستانه هفته هفدهم لیگ برتر والیبال
هفته هفدهم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد که در اراک ، شهروند میزبان تیم صدرجدولی شهرداری ورامین است. اردکان یزد پذیرای نارنجی پوشان سایپا است. شهرداری تبریز و پیام خراسان در شهر تبریز در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند . شهرداری گنبد در خانه پذیرای تیم فولاد سیرجان ایرانیان است...

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : محمد وکیلی سرمربی تیم دورنای ارومیه در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره بازی امروز برابر پیکان گفت: بازی سختی پیش رو داریم .پیکان با ان سابقه و تجربه یکی از مدعیان کسب قهرمانی است و ما به واسطه حضور جوانان جویای نام کاری سختی پیش رو داریم. بی شک روی کاغذ حرفی برای گفتن نداربم اما جوانان ما در بازی قبلی برابر سایپا نشان دادند که چه آینده خوبی در انتظارشان است .برای همین خودمان را از پیش بازنده نمی دانیم و برای کسب امتیاز پا به میدان می گذاریم.

وکیلی: انتظار حمایت بیشتری از فدراسیون والیبال داشتموی درباره اینکه چرا دورنا نتوانسته با گذشت ۱۶ هفته بردی داشته باشد اظهار داشت: تیم دورنا را یک سری جوان جویای نام شکل داده اند که هر روز و بازی به بازی در حال بهتر شدن هستند. بچه های ما علی رغم اینکه خوب بازی می کنند و برابر حریفان خود امتیازات را پایاپای کسب می کنند اما به خاطر بی تجربه گی نمی توانند ست را به نام خود به پایان برسانند. ضمن اینکه شرایط سنی بچه های ما بسیار پایین تر از دیگر تیم مهاست و این نشان دهنده بی تجربگی آن در میادین مختلف می باشد. معتقدم بچه ها اگر میدان های بیشتری ببینند و  به خودباوری برسند قطعا در آینده نزدیک هر کدام می توانند حرف های زیادی در زمین داشته باشند و در مسابقات تاثیر گذار باشند.

وکیلی با انتقاد از فدارسیون والیبال گفت: به شخصه از زمانی که تیم را تحویل گرفتم انتظار داشتم تا فدراسیون حمایت بیشتری از تیم نوجوانان ، از این تیم نو پا داشته باشد اما متاسفانه این موضوع صورت نگرفته است و تیم به حال خودش رها شده است. اگر من هم تیم را رها می‌کردم قطعا این مجموعه دیگر وجود نداشت. وظیفه کادر فنی بسیار سخت و سنگین است چون باید مراقب سلامتی تک تک بازیکنان باشیم.

وی درباره اینکه تیمش سطح لیگ را پایین نیاورده خاطر نشان کرد: در بازی قبلی برابر سایپا بچه های نوجوان من خیلی خوب کار کردند. با این که سایپا تیم بزرگ و خوبی است اما بازیکنان من تا آخرین امتیاز بازی مردانه جنگیدند. آنها نیاز به کسب تجربه دارند. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم. بازیکنان من سطح لیگ را به هیچ عنوان پایین نیاورده‌اند. هدف ما ساخت بازیکنان جدید برای آینده والیبال ایران است. تیم نوجوانان ایران همچنان در صدر رنکینگ جهانی ایستاده و ما همچنان در حال یادگیری هستیم.

***

در ادامه مسابقات امروز ، شهرداری تبریز و پیام مشهد در شهر تبریز در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۳ بر ۲ مشهدی ها همراه بود. شهرداری در نیم فصل دوم شروع خوبی نداشته و انگیزه زیادی دارد تا در این میزبانی نتیجه متفاوتی کسب کند.

تیم صدرنشین شهرداری ورامین که فقط نتیجه دو بازی را واگذار کرده است این هفته در اراک میهمان شهروند است. تیم شهروند اراک با وجود اینکه با بازیکنان بومی خود راهی رقابت‌های لیگ برتر والیبال شده است اما موفق شده با کسب ۷ پیروزی و ۲۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گیرد و نیم نگاهی برای حضور در مرحله پلی آف نیز داشته باشد. شهروند اراک این هفته کار سختی مقابل تیم شهرداری ورامین دارد و با تکیه بر تماشاگرانش میزبان تیم ورامینی خواهد بود.

در دیگر بازی مهم هفته اردکان میزبان نارنجی پوشان سایپا خواهد بود. شاگردان پیمان اکبری در سایپا که نتوانسته اند نتایج قابل قبولی تا پایان هفته شانزدهم کسب کنند این هفته در اردکان مقابل شاگردان محمدرضا سالک کار سختی در پیش دارند. خاتم اردکان با ۱۰ پیروزی و مجموع ۲۹ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند و برای تثبیت جایگاه خود در مکان های بالای جدول به دنبال پیروزی هستند. دیدار رفت دو تیم در تهران با نتیجه با پیروزی خاتم به پایان رسیده است.

شهروند اراک که نیم فصل دوم را با نتایجی متفاوتی از نیم فصل اول آغاز کرده، در این هفته میزبان صدرنشین لیگ شهرداری ورامین است. ورامینی ها امیدوارند در این دیدار خارج از خانه نیز با کسب برد زمین را ترک کنند تا همچنان در صدر جدول دست نیافتنی باشند.

یکی از دیدارهای جذاب لیگ در گنبد و میان دو تیم شهرداری گنبد و فولاد سیرجان ایرانیان برگزار می شود. هر دو تیم با انگیزه و پر هوادار لیگ در این هفته با انگیزه ارتقا رتبه خود در جدول به میدان خواهند رفت تا شاهد یک نبرد بسیار زیبا در گنبد باشیم.

شهرداری ارومیه بعد از یک هفته استراحت، میزبان کاله است تا شاهد یکی از رقابت های جذاب و مهم لیگ ارومیه باشیم. هر دو تیم نیم فصل دوم را در شرایط مشابه آغاز کردند و برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر می جنگند.

 

اسامی داوران و ناظران دیدارهای هفته هفدهم

خاتم اردکان – سایپا؛ داور اول محمد شاهمیری، داور دوم مرتضی علایی

ناظر داوری امیدوار حاتمی، ناظر سازمان حسین پورکاشیان

شهرداری تبریز – پیام خراسان؛ داور اول بهروز جعفری، داور دوم قادر صادقی

ناظر داوری محمدحسن خوشدل، ناظر سازمان لیگ یونس حسن زاده

پیکان – دورنای ارومیه؛ داور اول داود نافعی، داور دوم محمد آقایی

ناظر داوری حمید فاضلی فرد، ناظر سازمان لیگ غفار درخشنده

شهروند اراک – شهرداری ورامین؛ داور اول احمد سرمست، داور دوم محمد محبوب عشقدوست

ناظر داوری مجید محسنی شوشتری، ناظر سازمان لیگ احمد بندری

شهرداری گنبد – فولاد سیرجان ایرانیان؛ داور اول مسعود ذوقی، داور دوم میثم پارسه

ناظر داوری امیر صداقت، ناظر سازمان لیگ شهباز صدری

شهرداری ارومیه – کاله؛ داور اول مرتضی اکرمی، داور دوم اسماعیل رزقی

ناظر داوری احمد دامغانی نژاد، ناظر سازمان لیگ حمید حق بین

 

 

* جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال تا پایان هفته شانزدهم؛

۱- شهرداری ورامین - ۱۳ پیروزی - ۳۹ امتیاز

۲- پیکان تهران - ۱۲ پیروزی - ۳۶ امتیاز

۳- خاتم اردکان - ۱۰ پیروزی - ۲۹ امتیاز

۴- شهردار گنبد- ۹ پیروزی - ۲۶ امتیاز

۵- پیام مشهد - ۹ پیروزی - ۲۳ امتیاز

۶- سایپای تهران- ۸ پیروزی - ۲۶ امتیاز

۷- فولاد سیرجان- ۸ پیروزی - ۲۵ امتیاز

۸- کاله مازندران- ۸ پیروزی - ۲۳ امتیاز

۹- شهروند اراک - ۷ پیروزی - ۲۰ امتیاز

۱۰- شهرداری تبریز - ۵ پیروزی - ۱۵ امتیاز

۱۱- شهرداری ارومیه - ۳پیروزی- ۱۱ امتیاز

۱۲- عقاب نهاجا - ۳ پیروزی - ۹ امتیاز

۱۳- دورنای ارومیه - بدون پیروزی- ۳ امتیاز

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار