کد خبر: 940639
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
گزارش «جوان آنلاین» از داغ شدن هشتک اعتراضی به سران فتنه در توئیتر
کاربران توئیتر با هشتگ #موسوی_سندتقلب_کو از او و حامیانش می‌خواهند تا سند تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ را منتشر کنند و ادعایی که در سال ۸۸ باعث وارد شدن خسارت‌های زیادی به کشور و مردم شد را ثابت نمایند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: میرحسین موسوی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ که پس از شکست در انتخابات ادعا کرده بود که در انتخابات تقلب شده هیچ‌گاه سندی در این زمینه ارائه نکرد. او که سعی کرده بود با تشویش اذهان عمومی، مردم را تحریک و در کشور آشوب به پا کند به هدف خود نرسید و حالا بعد از گذشت ۹ سال از این جنجال‌ها و افشای اخبار جدید از خیانت سران جنبش سبز یک فرافکنی جدید به راه انداخته است تا جزئیات منتشر شده از دیدار نماینده رهبری با خود را به حاشیه برد. همین مسئله باعث شده تا کاربران توئیتر با هشتگ #موسوی_سندتقلب_کو از او و حامیانش بخواهند تا سند تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کند و ادعایی که در سال ۸۸ باعث وارد شدن خسارت‌های زیادی به کشور و مردم شد را ثابت نماید. در ادامه گزارشی از برخی توئیت‌های منتشر شده با این هشتگ آمده است:

حجت الله عبدالملکی: «خسارت اقتصادی #فتنه۸۸ برای کشور بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار بوده است (معادل تقریبا ۲ سال درآمد نفتی کشور). آنانی که با ادعای تقلب کشور را دچار این خسارت کردند باید در دادگاه ادله ارائه کنند و اگر نداشتند (که ندارند) اول باید این خسارت را جبران کنند و سپس اعدام! #موسوی_سندتقلب_کو»

عاطفه عسکری‏: «عالیجنابان، سران فتنه، منتظریم اسناد مربوط به ادعای تقلب از جانبتان صادر شود. #موسوی_سندتقلب_کو»

آق قلندر: «جدی فکر می‌کنید موسوی و کروبی سند تقلب دارن؟ اگه داشتن که تا الان داده بودن به bbc و صدای امریکا و اونا هم روزی سه نوبت براش برنامه‌ی تحلیلی میزاشتن؟ #موسوی_سندتقلب_کو»

چشم به راه: «۱۰ سال از فتنه میگذره یه درصد اگه شما سندی برای افشاگری داشتید چنان تو بوق و کرنا میکردید که گوش فلک و کر کنه.. حالا چطور شده بعد ده سال فیل تون یاد هندستون کرده؟ نکنه فتنه جدیدی تو راهه؟ #فتنه_تغلب #موسوی_سندتقلب_کو»

محمد بینایی: «اقای موسوی، هیچ وقت اسناد ادعای تقلب شما و دوستانتون رو ندیدیم، ولی سالهاست اسناد خیانت شما و رفقاتون را دیده‌ایم، نمونش درخواستتون از امریکا برای افزایش تحریم‌ها #موسوی_سندتقلب_کو #کروبی_سندتقلب_کو»

امین اسدی‏: «آقایان میرحسین موسوی و محمد خاتمی! بعد از ۹ سال هنوز که هنوزه اسنادی مبنی بر تقلب در انتخابات ۸۸ ارائه نکردید و هزاران تهمت رو به نظام اسلامی زدید. باز هم دم جمهوری اسلامی گرم که رأفتش شامل حال شما شده و گرنه تهمت بدون سند شما غیرقابل گذشت است. #موسوی_سندتقلب_کو»

میلاد فیضی:‏ «جالب است که سعید حجاریان، عبدالله شریعتی، حمزه کرمی، مسعود مرادی، هدایت آقایی، شهاب‌الدین طباطبایی، یحیی تاج‌بخش، ابطحی و باقی پیاده نظام جریان فتنه در جلسه محکمه حتی یک برگ سند برای ادعاهایشان در مورد دروغ تقلب نتوانستند ارائه کنند؛ موسوی آب در هاونگ می‌کوبد! #موسوی_سندتقلب_کو»

عماد عامری: «نزدیک به ۱۰ سال میشه که همه منتظر ۲ خط سندِ ادعای تقلب هستند، ادعایی موهوم که کشور را به آشوب کشید و به تبع آن تحریم‌های بی سابقه‌ای علیه ملت اعمال شد. #موسوی_سندتقلب_کو»

پیر فرزانه_ریحانه سابق:‏ «در آن زمان هم عمر بن سعد دلیل جنگ بافرزند رسول الله ص. را برای سپاهیانش این چنین بیان کرد: شما جماعت مومن و مسلمان هستید؛ و میر حسین موسوی خطاب به رقاصان روز عاشورا: شما جماعت خدا جو هستید؛ و اینگونه بی دلیل سر‌های مدافعین اسلام بر بالای نیزه رفت... #موسوی_سندتقلب_کو»

عاطفه عسکری: «سران فتنه باز هم قصد انحراف افکار مردم را دارند اگر مدرک بر ادعای خود دارید رو کنید، اینقدر به یاوه گویی ادامه ندهید. #موسوی_سندتقلب_کو»

حاج حیدر‏: «بعد از ده سال پیشنهاد دادن که "نوار" گفتگو رو "پخش" کنند. بجای پیشنهادِ #پخش_نوار بهتره اسناد و مدارک تقلب در انتخاب رو منتشر کنید؛ فقط در حد یک برگ! #موسوی_سندتقلب_کو #خاتمی_سندتقلب_کو»

یا ضامن آهو: «ملت ایران هرگز فراموش نخواهد کرد حرکت‌های ساده لوحانه برخی افراد و جریان‌های ساده لوح و بی بصیرتی که با خائنین خواسته یا ناخواسته هم صدا شد تا شادی پیروزی ملت ایران را در کامشان تلخ کند. #فتنه_تغلب #موسوی_سندتقلب_کو»

مصی کوچولو‏: «این همه اصحاب فتنه گفتند که تقلب شده و باعث تحریم‌های کشور شدند. نمی‌دانم در مقابل مردم چه پاسخی خواهند داشت #موسوی_سندتقلب_کو»

یاس: «با فتنه ۸۸ بستر تحریم‌های ظالمانه دشمنان فراهم شد و دشمنان با توطئه‌هایی که از پیش طراحی کرده بودند تلاش داشتند تا به اهداف خود برسند، اما ملت با بصیرت ایران اسلامی در روز ۹ دی‌ماه به صحنه آمدند و پوزه دشمنان و فتنه گران را به خاک مالیدند. #فتنه_تغلب #موسوی_سندتقلب_کو»
 
عبدالله گنجی: «اگر ميرحسين محتوای جلسه ۴جانبه هاشمی، خاتمی، سیدحسن و خودش را که در آن به جمع بندی تقلب رسیدند بعلاوه هرگونه سند تقلب دیگر غیر از داماد لرستان و فرزند آذربایجان را منتشر کند قول می دهیم در صفحه اول رسانه های جبهه انقلاب منتشر شود. #موسوی_سندتقلب_كو»
 
محمد صادق عبداللهی: «ده سال گذشت و یک سند جز #فرزند_آذربایجان برای #تقلب منتشر نکردید که هیچ، یکی یکی تقلب را هم انکار کردید؛ حالا واقعاً توقع دارید از شما که کشور را به آشوب کشیدید بپذیریم، در #مذاكرات٨٨ جز #داماد_لرستان چیزی داشتید که تا امروز به خاطر مصلحت نظام پنهان کردید؟ #موسوی_سندتقلب_کو»

یا ضامن آهو: «پس از انتخابات ۸۸ مرفه هان بی درد ومنافقین در کشور به تبعیت از سران فتنه پرداختند که در نهایت ملت با بصیرت ایران با خلق حماسه ماندگار ۹ دی خود طومار فتنه را پیچیدند #فتنه_تغلب #موسوی_سندتقلب_کو»

طاها: «میرحسین موسوی، خاتمی و کروبی در انتخابات سال ۸۸ ادعای تقلب کردند، چرا بعد از گذشت نزدیک به ١٠ سال کوچکترین سندی در این زمینه ارایه نکرده‌اند؟ الان جا دارد بگوییم عالیجنابان اسناد تقلب ادعایی شما کجاست؟ #موسوی_سندتقلب_کو»

میلادشونم: «میگن سنگ بزرگ علامت نزدنه حالا دروغ بزرگ علامت چیه؟ #موسوی_سندتقلب_کو»

خداوردیان: «شما یک درصد فکر نزدیک ۱۰ سال سند افشاگرانه داشتن و رو نکردن. باشه شما خوبین! #موسوی_سندتقلب_کو»

یاس: «آن گناه و جرم بزرگی که شرایط امروز را برای جامعه‌ی ایران رقم زده و این جامعه را در تنگنای تحریم قرار داده، جرم امیدوار کردن دشمن است که از سوی فتنه‌گران صورت پذیرفته است. #فتنه_تغلب #موسوی_سندتقلب_کو»

یوسفی: «ملت ایران هرگز فراموش نخواهد کرد حرکت‌های ساده لوحانه برخی افراد و جریان‌های ساده لوح و بی بصیرتی که با خائنین خواسته یا ناخواسته هم صدا شد تا شادی پیروزی ملت ایران را در کامشان تلخ کند. #فتنه_تغلب #موسوی_سندتقلب_کو»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
درخواست ما محاکمه عوامل فتنه است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار