کد خبر: 939641
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی خبرداد:
فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی از برگزاری همایش بصیرت افزایی به مناسبت نهم دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت به همت حوزه سه شهید جوادی حسینی خبرداد.

فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی از برگزاری همایش بصیرت افزایی به مناسبت نهم دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت به همت حوزه سه شهید جوادی حسینی خبرداد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، حاج جلیل باحجب با اعلام این مطلب افزود نهم دی روز بصیرت افزایی و مظهر حضور هوشمندانه ملت ایران است و حماسه این روز به عنوان نقطه عطفی برای نمایش اتحاد و انسجام ملی ایرانیان حول محور ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده و با توجه به نقش حرکت عظیم مردمی باید این روز به عنوان یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی همواره و به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.
وی ادامه داد:در نهم دی ماه ملت شهید پرور کشورمان به صورت خودجوش به صحنه آمدند و بساط فتنه را جمع کردند و فتنه‌گران را به حاشیه راندند.
باحجب خاطر نشان کرد: خوشبختانه مجموعه بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار موثری در حفظ و پاسداشت آرمان ھا و دستاوردھای انقلاب اسلامی داشته است.
وی تاکید کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با ایثار، شجاعت و مقاومت از کیان اسلام و انقلاب و ایران دفاع نمودند و امروز در عرصه جنگ نرم و جھاد اقتصادی نیز مانند گذشته حضور فعال در همه عرصه ها دارند.
فرمانده حوزه سه شهید جوادی حسینی افزود: نشست بصیرت افزایی روز پنج شنبه ۶دی ماه از ساعت۱۰صبح تا۱۲ در محل آمفی تاتر سازمان ترافیک شهرداری تبریز به همت حوزه سه شهید جوادی حسینی برگزار خواهدشد و سخنران این همایش سردار حاج ناصر برپور از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر