کد خبر: 939401
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در هشت ماهه امسال ۸۰ میلیون دلار صادرات در استان اردبیل داشته‌ایم که 32 میلیون دلار از آن مربوط به صادرات صنعتی است که این رقم قابل قبولی در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست مطالبه گری دانشجویی اردبیل اظهار داشت: در هشت ماهه نخست امسال 80 میلیون دلار صادرات در استان اردبیل داشته‌ایم که 32 میلیون دلار از آن مربوط به صادرات صنعتی است که این رقم قابل قبولی در این حوزه است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در چندین سال اخیر کارخانجات بخش خصوصی در استان اردبیل رو به رشد هستند که تمامی این موارد در رشد و توسعه صادرات صنعتی نقش اساسی داشته و در حال حاضر برای تحقق اهداف مورد نظر به دنبال جذب سرمایه‌گذار بخش خارجی هستیم تا بتوانیم رشد و شکوفایی صنایع استان را رقم بزنیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: در آینده‌ای نزدیک صنایع بسته‌بندی در زمینه میوه و سبزیجات منجمد در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و به دنبال توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان هستیم و نیاز است تمامی برنامه‌ها را با نیاز بازار و روز به جلو پیش ببریم و با رفع مشکلات موجود به اهداف خود دست یابیم.

عاملی اظهار کرد: اصلاح قوانین با هدف احیای صنعت برای ما یک اولویت اساسی است و در تلاش هستیم کارخانه‌جات صنعتی را از تعطیلی خارج کنیم و مهم‌ترین اولویت ما تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است که این مهم نیازمند افزایش تولید غیرنفتی و توسعه صنعت و صنعتی‌سازی هستیم.

وی تصریح کرد: مطالبه گری دانشجویان یک لازمه اساسی برای صنعتی‌سازی کشور است که نیاز است با حرکت سیستم محور به دنبال تحقق اهداف مورد نظر هستیم تا بتوانیم صادرات محصولات غیرنفتی استان را نیز به سطح قابل قبول برسانیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر