کد خبر: 939263
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان:
خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر دارای ارزش بسیار از نظر بعد اجتماعی – اقتصادی و فرهنگی در جامعه است .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ناهید ایزدی از اصفهان ،علی محمد هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر همواره در عرصه های خدمات امدادی ، عام المنفعه و خداپسندانه پیشگام بوده و همیشه همراه و یاریگر جمعیت هلال احمر در این زمینه ها می باشند ، اظهار داشت : خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر دارای ارزش بسیار از نظر بعد اجتماعی – اقتصادی و فرهنگی در جامعه است .
وی تصریح کرد : حوزه دواطلبان جمعیت هلال احمر با بهره گیری از خدمات داوطلبانه در میان قشرهای مختلف و همسو کردن این خدمات در راستای خدمت به مردم نیازمند تلاش می کند نقش موثری در از بین بردن محرومیت در جامعه داشته باشد .
هاشمی خاطرنشان ساخت : تمامی افراد و آحاد جامعه می توانند براساس مهارت های خود ارائه خدمات داشته باشند وحتی کسانی که مهارت و تخصص خاصی ندارند می توانند به عنوان داوطلب گروه مشارکت در امور اجرایی خدمات عام المنفعه و خیرخواهانه سهیم باشند.
سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از عموم مردم و اقشار مختلف درخواست کرد با مشارکت در برنامه های داوطلبانه و خداپسندانه جمعیت هلال احمر اصفهان، این نهاد مردمی را در زمینه کمک به نیازمندان و بیماران یاری دهند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار