کد خبر: 938828
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
گفت وگوی "جوان آنلاین" با ملی پوش تیروکمان کامپوند
ملی پوش تیروکمان در رشته کامپوند در حالی در اردوی تیم ملی تمریناتشان را پیگیری می کنند که هدف مسابقات قهرمانی جهان در هلند است اما قبل از آن باید در دو تورنمنت مهم فرانسه و لاس وگاس جواز حضور در فینال قهرمان قهرمانان را کسب کنند.

سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : اسماعیل عبادی ملی پوش با تجربه کامپوند کشورمان در گفت وگو با "جوان آنلاین" درباره مسابقات لاس وگاس گفت: مسابقات لاس وگاس مسابقات مهمی است که با حضور با افراد سرشناسی برگزار می شود اما برای من مهمترین گرفتن ویزا برای حضور در مسابقات است. سال گذشته من برای گرفتن ویزا با مشکل مواجه شدم اما امسال برای این که بتوانم ویزای آمریکا را برای شرکت در مرحله پایانی جام جهانی داخل سالن تیروکمان را به موقع دریافت کنم از طریق سفارت آمریکا در ارمنستان یکماه زودتر اقدامات لازم را انجام داده ام تا مشکلی برای اعزام به آمریکا نداشته باشم.

وی افزود: من برای اینکه بتوانم جز ۱۶ کماندار برتر قرار بگیرم باید امتیاز لازم را کسب کنم تا بتوانم در فینال قهرمانان قرار بگیرم. این امتیازات در چهار مرحله در مسابقات بدست می آید که مرحله نخست جام جهانی در ماکائو برگزار شد.در آن مسابقات با حمایت باشگاه پتروکیمیاگرراد توانستم در مسابقات حضور پیدا کنم و به جایگاه نهم دست یافتم. به نظرم امتیاز بدی نگرفتم. مرحله دوم جام جهانی در آذرماه در رم ایتالیا برگزار شد که متاسفانه امکان اعزام برای فراهم نشد ، اما در مرحله سوم که اواخر دی‌ماه در فرانسه برگزار می‌شود بازهم قرار است در مسابقات حضور داشته باشم اما اگر نشود من باید در مسابقات لاس و گاس شرکت کنم.مسابقات جام جهانی داخل سالن لاس وگاس ۲۰ بهمن ماه در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود. تمام هدفم تیر زدن در فینال قهرمان قهرمانان است. باید تلاش کنم تا به آن مرحله صعود کنم.

ملی پوش کامپوند در ادامه خاطر نشان کرد: تمام تلاشم حضور درفینال مسابقات است. باید امتیاز لازم را کسب کنم تا در بین ۱۶ نفر کماندار برتر قرار بگیرم. من همیشه سعی کردم طوری تمرین کنم که نقاظ ضعف مسابقاتم را بر طرف کنم . به شخصه در حال حاضر روی بدن سازی و آمادگی جسمانی کار می کنم تا با شرایط ایده ال در مسابقات حضور یابم. باید روی بهبود رکورد تمرکز داشته باشم باید کاری کنم که از نظر رکوردی خود را به یک ثبات برسانم و سپس آن را ارتقاء ببخشم.

عبادی با اشاره به اینکه مسابقات لاس و گاس بسیار سخت است اظهار داشت: در این مسابقات حدود ۹۰۰ نفر در رشته کامپوند حضور دارند. افرادی که جز بهترین ها هستند و برای کسب بهترین نتیجه پا به مسابقات می گذارنند برای همین این مسابقات از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است. سه سال پیش در چنین مسابقاتی حدود ۲۳۰۰ نفر شرکت کرده بودند و این نشان از اهمیت مسابقات دارد . به هر حال مسابقات آسانی پیش رو ندارم و باید تلاش زیادی داشته باشم.البته همان طور که گفتم ماموریت اصلی من مسابقات جهانی هلند در سال آینده است که سعی دارم استارت کار را امسال بزنم و با حضور در چند تورنمنت به اوج آمادگی برسم و سپس خود را برای مسابقات سال آینده آماده کنم. مسابقات جهانی هلند در خرداد ۹۸ برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار