کد خبر: 938387
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
شهردار سمنان اعلام کرد:
شهردار سمنان با اشاره به ضرورت فضاهای فرهنگی و هنری در جغرافیای شهری از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی باغ کتاب در این شهر خبر داد.

سید محمد ناظم رضوی در جلسه هم‌اندیشی اعضای مجمع ملی جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد سمنان اظهار کرد: قرار است به‌زودی با تملک یک ملک زمینه ایجاد این باغ کتاب را در سمنان فراهم کنیم.

وی با اشاره به استقبال شهرداری سمنان از طرح‌های مرتبط با کتابخوانی با ابراز خرسندی از استقبال شهروندان از پروژه‌های مرتبط با فرهنگ کتاب خوانی در شهر سمنان، خاطرنشان کرد: در همین راستا بنا داریم بوستان کتاب را در پارک 8 شهریور جهت استفاده شهروندان ایجاد کنیم. ضمن اینکه در حال توافق برای تملک یک ملک جهت استفاده به عنوان باغ کتاب هستیم .

شهردار سمنان در ادامه، تشکیل رادیو شهر را از دیگر اقدامات پیش روی شهرداری خواند و افزود: برای حمایت، بخشی از وقت خود را در اختیار سمن ها قرار می‌دهیم .

ناظم رضوی با اشاره به استقبال شهرداری از فعالیت بانوان و ایجاد نشاط در شهر، اظهار داشت: آمادگی این را داریم که بخشی از پارک‌ها را در اختیار بانوان قرار دهیم تا با فعالیت های فرهنگی، ورزشی شور و نشاط را در پارک های سمنان احیا کنیم .

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد با حضور جوانان سمنانی، گفت: در حالی که بسیاری از مردم درگیری های خود را دارند، این شور و نشاط ایجاد شده در جامعه باعث پویایی شهر می‌شود که جای تقدیر دارد .

شهردار با بیان اینکه تمامی مسائل شهری در حوزه ی فعالیت های شهرداری نیست، افزود: ورزش، فرهنگ، پژوهش، مسائل اجتماعی، گردشگری و... هر کدام متولی خود را دارند و شهرداری اختیار کامل در این زمینه را ندارد ولی تمام تلاش خود را در همکاری و همراهی با ارگان های متولی و توسعه شهری انجام می‌دهیم .

وی با اشاره به خلاقیت و نوآوری در فعالیت های سازمان های مردم نهاد، افزود: هنر شما در این است که با وجود محدودیت سازمان‌ها و ادارات در بودجه، طرح‌هایی را به صورت شفاف تعریف و در ارتباطی دوسویه خواستار همکاری متقابل باشید .

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این هم‌اندیشی ضمن تاکید بر ارتباط جوانان و مسئولان برای ایجاد حس امید و نشاط در جامعه، گفت: سمن‌ها به عنوان سازمان‌های مردمی، توانایی همراهی، مشاوره و فعالیت های اجرایی را در کنار مسئولان دارند .

مرادی افزود: سازمان‌های مردم نهاد در بحث عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد نیز می توانند یاری رسان باشند و در مباحث علمی، پژوهشی، نجوم، هنر، ورزشی و اجتماعی نیز پتانسیل های فراوانی دارند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار