کد خبر: 935906
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
فرمانده انتظامی استان اصفهان :
درعملیات مرصاد 16 ماموران موفق شدند در مجموع طی بازرسی از خودروهای مذکور یک تن و 152 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 870 کیلو تریاک، 280 کیلو حشیش و 2 کیلو هروئین کشف کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و کار ویژه پلیسی خود در راستای اجرای عملیات مرصاد 16 موفق شدند، 3 دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را حین ورود به استان شناسایی و توقیف کنند.
این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند در مجموع طی بازرسی از خودروهای مذکور یک تن و 152 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 870 کیلو تریاک، 280 کیلو حشیش و 2 کیلو هروئین کشف کنند.
وی با بیان اینکه خودروهای مذکور از استان های جنوبی به سمت تهران و استان های شمالی کشور در حرکت بودند، اضافه کرد: محموله های مواد مخدر به صورت کاملاً حرفه ای زیر بار کامیون ها جاساز شده بود که ماموران با هوشیاری و زیرکی بالای خود آن را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این عملیات 3 سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سردار معصوم بیگی با بیان اینکه امروز مواد مخدر به عنوان ابر آسیب جامعه به شمار می آید، گفت: مبارزه با این پدیده در اولویت اول پلیس اصفهان قرار دارد و تیم های عملیاتی و اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان به طور شبانه روز موضوع مبارزه با قاچاق محموله های مواد مخدر را در ورودی ها و کانون های جرم دنبال می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر