کد خبر: 935819
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم ورامین در پی قهرمانی درمسابقات تکواندو قهرمانی جهان
بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در حالی با قهرمانی نماینده ایران به پایان رسید که تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در میان هوگوپوشان برتر جهان توانست در امارات پرچم ایران را به اهتزاز درآورد. برای کشورمان در این رقابت‌ها سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی به میدان رفتند.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در حالی با قهرمانی نماینده ایران به پایان رسید که تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در میان هوگوپوشان برتر جهان توانست در امارات پرچم ایران را به اهتزاز درآورد. برای کشورمان در این رقابت‌ها سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی به میدان رفتند.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم ورامین در گفت وگو با "جوان آنلاین" در پی قهرمانی درمسابقات تکواندو قهرمانی جهان گفت: مسابقات قهرمانی جهان مثل دوره قبل از سطح بسیار بالایی برگزار شد.در این دوره تمام تیم ها با قدرت تمام پابه میدان گذاشته بودند.این مسابقات در بین ۸ تیم برتر دنیا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هر مسابقه ، حکم یک فینال را داشت افزود: در این دوره مسابقه راحتی نداشتیم و هر بازی برای ما حکم فینال را داشت برای همین با جلسه ای که قبل از هر بازی داشتیم این موضوع و اهمیت هر بازی را برای آنها تاکید می کردم. برای همین در گروه خود با سه بردی که کسب کردیم توانستیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

سرمربی تیم ورامین با اشاره به اینکه در گروه سختی قرار گرفتیم گفت: ما در گروه خود پس از قرعه کشی با تیم‌های آذربایجان، چین و ازبکستان هم‌گروه شدیم و در اولین مسابقه به مصاف تیم آذربایجان رفتیم که با نتیجه ۶۶ بر ۵۸ به پیروزی رسیدیم .در ادامه در دومین دیدار نیز رو در روی تیم چین قرار گرفتیم و با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ موفق شدیم با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شویم. تیم شهرداری ورامین در آخرین بازی دور گروهی مقابل قزاقستان قرار گرفت که موفق شد نتیجه را ۵۴ بر ۳۷ به سود خود رقم زده و راه دور بعد مسابقات شود.

خانلرخانی با اشاره به مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال اظهار داشت:خود باوری بچه ها بعد از اینکه به مرحله نیمه نهایی رسیدیم بیشتر شد.در این جا بچه ها در این مرحله با تمام قوا ، پا به میدان گذاشتند که درنهایت توانستیم قزاقستان ۴۹ بر ۲۹ شکست دهیم و رقیب تیم روسیه در فینال شویم. در فینال مسابقات سختی را بچه ها برگزار کردند. واقعا اگر غیرت و همت بچه ها نبود این قهرمانی بوجود نمی آمد در مرحله فینال هم با پیروزی ۳۱ بر ۳۰ مقابل روسیه، به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافتیم. بازی فینال از همه دیدارها برای ما سخت تر بود.با توجه به اینکه ما با ترکیب تیم باشگاهی شرکت کرده بودیم و بقیه تیم ها از جمله روسیه با ترکیب تیم ملی دراین دوره حضور یافته بود واقعا بچه ها از جان و دل مایه گذاشتند و توانستند پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز در بیاورند. بعد از ایران به این ترتیب تیم روسیه به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها رسید، تیم‌های آذربایجان و قزاقستان نیز مشترکان روی سکوی سومی جهان ایستادند. نکته مهم درباره بازی فینال این بود که کره جنوبی تیم های قدرتمند آذربایجان و کره حنوبی را با تمام ستاره هایش شکست داده بود اما برابر مسابقات مغلوب شد. در واقع ما با نمایش خوبی که در میان قدرتهای برتر تکواندو دنیا داشتیم توانستیم قهرمان دنیا شویم. این مسابقات هر چند بسیار فشرده برگزار شد اما در فینال روس ها، اسیر انگیزه و قدرت تکواندوکاران شایسته ایران شدند و قهرمان شدند.

وی در خاتمه افزود: در این مسابقات ۸ تیم ایران،آذربایجان،ازبسکتان،چین،کره جنوبی،روسیه،ساحل عاج و قزاقستان حضور داشتند که همه رقابت ها بسیار سخت انجام شد اما نتیجه اش بسیار شیرین بود.این مسابقات چون انفرادی نبود و به صورت گروهی برگزار می شد ، تما م بچه ها کمک کردند و در واقع تفکر ما پیش از اعزام تفکر قهرمانی بود که بچه ها سنگ تمام گذاشتند و بی نقص مسابقات را برگزار کردند البته در برخی مسابقات بچه ها ایراداتی داشتند که خیلی زود به بازی برمی گشتند و نتیجه را جبران می کردند.به هر حال خدا را شاکریم که در امارات توانستیم با قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی پرچم کشورعزیزمان را یه اهتزاز دربیاوریم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار