کد خبر: 935554
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
پرسپولیس با تراکتور بازی می‌کند، استقلال با استقلال خوزستان
در حساس‌ترین مسابقه هفته سیزدهم پرسپولیس فردا در تهران میزبان تراکتور است و استقلال هم در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.
مانی سعیدی
در حساس‌ترین مسابقه هفته سیزدهم پرسپولیس فردا در تهران میزبان تراکتور است و استقلال هم در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.
با پایان روز‌های فیفا، بار دیگر فوتبال باشگاهی در کشور‌های مختلف از سر گرفته شده و در کشورمان هم از دیروز لیگ برتر با انجام چهار بازی آغاز شد و امروز و فردا نیز با برگزاری چهار مسابقه دیگر به پایان می‌رسد تا بار دیگر پس از دو هفته که همه چیز تحت‌الشعاع تیم ملی و کی‌روش بود تمام نگاه‌ها متوجه مسابقات باشگاهی شود.
پرسپولیس – تراکتور، یک‌شنبه ساعت ۱۵
حساس‌ترین مسابقه هفته سیزدهم لیگ عصر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، جایی که پرسپولیس میزبان تراکتور‌سازی تبریز است. دو تیمی که در جمع مدعیان لیگ هجدهم حضور دارند و نبردشان می‌تواند ۹۰ دقیقه جذاب و دیدنی را برای تماشاگران رقم بزند. برانکو در شرایطی تیمش را آماده مسابقه با شاگردان محمد تقوی می‌کند که پس از پیروزی هفته گذشته مقابل پیکان در یک بازی معوقه همه چیز در اردوی قرمز‌ها روبه‌راه است، بردی که در غیاب نیمی از بازیکنان این تیم که به دلیل مصدومیت و حضور در تیم ملی حضور نداشتند، ثبت شد تا به قرمز‌ها بیشتر از پیروزی‌های دیگر بچسبد.
حالا آن‌ها توانسته‌اند تا حدوی شکست در فینال لیگ قهرمانان را فراموش کنند و پرانگیزه‌تر از قبل بازی‌های لیگ را ادامه دهند. پرسپولیس تا اینجای لیگ با ۲۰ امتیاز از ۱۰ بازی و البته دو بازی معوقه در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و برانکو به خوبی می‌داند اختلاف امتیاز شش امتیازی با صدر جدول با توجه به دو بازی عقب افتاده این تیم قابل جبران است تا سرخپوشان پس از دو قهرمانی متوالی در لیگ هجدهم هم یکی از شانس‌های جدی قهرمانی باشند.
البته برانکو و شاگردانش فردا کار آسانی پیش‌رو ندارند، چراکه تراکتور برخلاف روز‌های ناکامی با جان توشاک معروف با محمد تقوی آنقدر خوب نتیجه گرفته که با جدا شدن از تیم‌های میانه جدولی، امروز یکی از مدعیان اصلی لیگ هجدهم است. قرمز‌های تبریزی در پنج مسابقه اخیرشان، چهار برد داشته‌اند و پیش از آغاز هفته سیزدهم با ۲۲ امتیاز از ۱۲ بازی در رده سوم قرار دارند. شاید بیش از هر چیزی تبریزی‌ها باید مدیون خط حمله خطرناک‌شان باشند، زوج آنتونی استوکس با هشت گل زده و لی هری اروین با چهار گل زده که روی هم ۱۲ گل برای تراکتور به ثمر رسانده‌اند. البته خبر خوش برای تیم برانکو و خبر بد برای قرمزپوشان تبریزی غیبت این دو مهاجم گلزن است که پس از رفتن به مرخصی در روز‌های فیفا تاکنون به ایران برنگشته‌اند تا تقوی در آستانه بازی حساس با پرسپولیس دغدغه خط حمله تیمش را داشته باشد.
استقلال خوزستان – استقلال، یک‌شنبه ساعت ۱۷:۴۵
وضعیت استقلال در لیگ ناامیدکننده است، طوری که با نتایجی که تا امروز در لیگ گرفته‌است به نظر می‌رسد باید مانند فصل پیش دور قهرمانی را خط بکشد. آبی‌ها در چنین شرایطی با شروع مجدد لیگ پس از تعطیلی به خاطر بازی‌های ملی، امروز به اهواز رفته‌اند تا با استقلال خوزستان روبه‌رو شوند.
حالا هواداران استقلال امیدوارند شفر و شاگردانش با استفاده از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ در ادامه بازی‌ها نتایج ضعیف‌شان در ۱۲ هفته ابتدایی را جبران کنند، به خصوص که آبی‌ها از جام حذفی هم کنار رفته‌اند و تنها امید هواداران این تیم به لیگ است. شاگردان شفر در حالی در هفته سیزدهم مهمان استقلال خوزستان هستند که در دو بازی آخرشان یک باخت و یک مساوی کسب کرده‌اند و برای بازگشت دوباره به جاده برد چاره‌ای جز قربانی کردن همنامشان ندارند. استقلال خوزستان هم برخلاف فصل‌های اول حضورش در لیگ، در لیگ هجدهم نه تنها یک تیم شگفتی‌ساز نیست، بلکه در انتهای جدول برای سقوط نکردن می‌جنگد. شاگردان داریوش یزدی در پنج بازی اخیر خود چهار باخت و یک مساوی داشته‌اند و آخرین بردشان در لیگ به تابستان برمی‌گردد. علاوه بر این با توجه به شکایت یکی از بازیکنان خارجی این تیم، آن‌ها با حکم کسر شش امتیاز از سوی فیفا روبه‌رو شدند تا در حالی که ۱۰ امتیازی بودند با اعمال این کسر امتیاز با چهار امتیاز در رده آخر جدول رده‌بندی قرار بگیرند و کار سختی برای حفظ سهمیه‌شان در لیگ پیش‌رو داشته باشند.
توقف سپاهان در روز پیروزی فولاد، پیکان و نفت
در سایر بازی‌های هفته سیزدهم امروز ذوب‌آهن در اولین تجربه با منصوریان با پارس جنوبی بازی می‌کند. فردا هم در یک بازی حساس پدیده تیم شگفتی‌ساز لیگ هجدهم به مصاف سایپایی می‌رود که پنج هفته است رنگ پیروزی را ندیده است. در بازی‌های دیروز سپاهان برابر ماشین سازی یک - یک مساوی شد، فولاد ۳ بر ۲ پیکان را شکست داد، نفت مسجد سلیمان با یک گل مقابل سپید رود رشت به برتری رسید و صنعت نفت آبادان و نساجی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار