کد خبر: 935497
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
گزارش "جوان آنلاین" از برگزاری هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز با انجام ۴ بازی در شهرهای محتلف کشور آغاز می‌شود که در حساس‌ترین دیدار امروز سپاهان در تبریز به مصاف ماشین سازی می‌رود .پیکان میزبان تیم فولاد خوزستان است. در رشت سپیدرود پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان است و در آخرین دیدار امروز صنعت نفت در خانه به مصاف تیم نساجی مازندران می رود.

 سرویس ورزشی جوان انلاین – وحید صابری : هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز با انجام ۴ بازی در شهرهای محتلف کشور آغاز می‌شود که در حساس‌ترین دیدار امروز سپاهان در تبریز به مصاف ماشین سازی می‌رود .پیکان میزبان تیم فولاد خوزستان است. در رشت سپیدرود پذیرای تیم نفت مسجد سلیمان است و در آخرین دیدار امروز صنعت نفت در خانه به مصاف تیم نساجی مازندران می رود.

به گزارش "جوان آنلاین "دراولین هفته سیزدهم تیم پیکان در خانه پذیرای تیم فولاد خوزستان است.این بازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس با قضاوت اسماعیل صفری آغاز خواهد شد.این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که در بازی هفته قبل باخته اند و چشم به کسب ۳ امتیاز این بازی دارند.شاگردان مجید جلالی هفته گذشته مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورد و فولاد نیز برابر تیم سپیدرود در اهواز شکست خورد.در حال حاضر پیکان در رده ششم جدول قرار دارد .

در دیگر بازی در رشت و ورزشگاه سردار ‌جنگل رشت ، سپید رود پذیرای تیم نفت مسجدسلیمان است. این بازی از ساعت ۱۵ با قضاوت اصلانی برگزار می شود . شاگردان علی کریمی در حالی به مصاف نفتی ها می روند که  بعد از ۲ قبل صاحب دو پیروز ی ارزشمند شده اند و در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند رفته رفته حاشیه امنی در جدول رده بندی داشته باشند..

اما حساس ترین بازی امروز قطعا بازی دو تیم سپاهان و تراکتورسازی است .  سپاهان با امیر قلعه نوعییکی از شانس های زیاد برای قهرمانی بشمار می رود. سپاهان با ۲۴ گل در ۱۱ بازی دارای بهترین خط حمله مسابقات است و یک ماشین گلزنی به اسم استنلی کی روش این آمادگی را دارد که دروازه هر تیمی را باز کند اما در مقابل ماشین سازان با مهاجری در وسط جدول لیگ برتر جا خوش کرده است هر چند از حاشیه امنیت نسبی برخوردار است اما می داند در صورت تعلل به انتهای جدول سقوط می کند. در این تیم رضا خالقی فر با ۴ گل زده بهترین گل زن است. سپاهان در صورت پیروزی در این بازی به صورت موقت به صدر جدول صعود می کند .

صنعت نفت و نساجی آخرین بازی امروز است. دو تیمی که با ۱۱ و ۱۲ امتیاز در تعقیب هم هستند و از شرایط خوبی برخوردار نیستند. این بازی از ساعت ۳۰/۱۶ با قضاوت کرمانشاهی در ورزشگاه ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فردا فقط بازی انجام می شود که تیم فوتبال ذوب آهن با مربی جدید خود میزبان تیم پارس جنوبی است. بازی از ساعت ۱۵/۱۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد. ذوب آهن با منصوریان سعی دارد ناکامی های چند هفته اخیر را جبران کنند. در حال حاضر سبزپوشان اصفهان در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارند.

پارس جنوبی با مربی گری تارتارهفته گذشته ۳3 گل به پیکان زد و اکنون در رده پنجم جدول لیگ قرار دارد. بی شک دوئل او با منصوریان در مستطیل سبز فوتبال می‌تواند یک، شنبه هیجان انگیز فوتبالی را رقم بزند.

 

برنامه دیدارهای امروز لیگ برتر

* پیکان تهران- فولاد خوزستان ‌- ساعت ۱۵ – ورزشگاه شهدای شهر قدس

داور: سیدعلی میرغفاری کمکها: بابک عباسقلی زاده – فرهاد فرهادپور – روح اله شریفیناظر: اسماعیل صفیری

* ماشین سازی تبریز-  فولاد مبارکه ‌سپاهان- ساعت ۱۵ – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

داور: یاسر همرنگ کمکها: علی دودانگه – علی اکبر عظیم پور – مهدی مرجانزاده ناظر: رسول فروغی

* سپیدرود رشت- نفت مسجدسلیمان- ساعت ۱۵ – ورزشگاه سردار ‌جنگل رشت

داور: شاهو اصلانی کمکها: جواد مداح – ایوب غلامزاده – سعید رحیمی مقدم ناظر:حسین خانبان

* صنعت نفت آبادان- نساجی مازندران- ساعت ۱۶:۴۰ – ورزشگاه تختی آبادان

داور: رضا کرمانشاهی کمکها: فرهاد مروجی – محمد هاشمی نسب – جواد رحیم زاده ناظر:علیرضا یزدانی

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار