کد خبر: 935458
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
استاد داود ندیم پدر سرمایه گذاری شهری ایران با اعلام این خبر گفت :با هماهنگی دفترامور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، مدرسه سرمایه گذاری ندیم ایران ومرکز علمی کاربردی سازمان همیاری اصفهان ،بزودی کارگاههای تخصصی سرمایه گذاری و اقتصاد شهری با تدریس اساتید برتر کشوری، شروع میشود .

  داود ندیم درسخنرانی که در جمع ۱۰۷ شهردار استان اصفهان ایراد نمودلزوم آموزش مدیران شهری و آشنایی آنها با روشهای نوین مدیریت شهری در حوزه درآمدزایی و ثروت آفرینی را تاکید نموده و هزاره سوم را هزاره اقتصاد دانش محور خواند .

این همایش به همت دفتر امور شهری و شورایی استانداری اصفهان وبا سخنرانی دکتر ذاکر مدیرکل این دفتر آغاز و سپس استاد ندیم ، رئوس و سرفصلهای دوازده خط تولید جدید درآمدزایی را به شهرداران آموزش دادند.

در حاشیه این همایش ، استادنديم در مصاحبه با خبرگزاری مرکز استان از برگزاري اين دوره كوتاه مدت ابراز خرسندي نموده و از رويكرد مديريتي دفتر شهري و شوراهاي استانداري  واهتمام ارزشمند آن در ايجاد تفكر جديد در عرصه سرمايه گذاري  و روشهاي نوين درآمدهاي پايدار شهرداريهاي استان

تقدير نمود و اذعان داشتند استان اصفهان با داشتن پتانسیلهای بی بدیل در عرصه سرمایه گذاری و دارا بودن مديران علاقمند و توانمند همچون دکتر ذاکر قطعا در اينده نزديك جايگاه خوبي در عرصه سرمايه گذاري كسب خواهد نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر