کد خبر: 933263
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هنوز قیمت بلیت بازی برگشت تیمش برابر کاشیماآنتلرز تعیین نشده است.
 
حمیدرضا گرشاسبی

جوان آنلاین: حمیدرضا گرشاسبی درباره شکست پرسپولیس برابر کاشیماآنتلرز اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم اما داور کمی بازی را از حالت عادی خارج کرده بود و خیلی چربش به سمت تیم مقابل داشت. کارشناسان داوری هم گفتند وقتی بازیکن ما درحال تک به تک شدن است، چرا وقتی روی او خطا شد، داور کارت قرمز نشان نداد؟ پس چه زمانی کارت قرمز می‌دهند؟ این در حالی است که داور در دقیقه آخر به راحتی به سیامک نعمتی کارت قرمز نشان داد. او با عملکردش بازیکنان ما را عصبی کرده بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس نسبت به عملکرد داور رسما اعتراض خواهد کرد یا خیر، گفت: نمایندگان داوران در آنجا بودند و ما هم اعتراض خودمان را به گوششان رساندیم اما تصمیم داور دیگر عوض نمی‌شود. ما به بازی برگشت امیدواریم تا ان‌شاءالله با حضور هواداران بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

گرشاسبی تصریح کرد: ما در زمین حریف دو بر صفر شکست خوردیم در حالی که یکی از گل‌های حریف صد در صد در موقعیت آفساید زده شد. با این نتیجه قطعا آنها می‌آیند که این نتیجه را در ورزشگاه آزادی حفظ کنند اما ما به غیرت بازیکنان خودمان ایمان داریم تا ان‌شاءالله با یک بازی منطقی نتیجه مطلوبی را کسب کنیم. درست است که مشکل زیاد داریم اما با درایت برانکو می‌توانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی درباره شایعات مربوط به برانکو و اینکه شاید پیشنهادات خوبی از باشگاه‌های خارجی دریافت کند هم گفت: الان زمان صحبت درباره این موضوع نیست و باید تمرکزمان روی بازی برگشت باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در باره وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه آزادی نیز اظهار کرد: مسئولین در تلاش هستند و قول دادند که دو روز قبل از بازی، ورزشگاه را به ما تحویل دهند.

گرشاسبی در ادامه درباره بلیت‌فروشی دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیماآنتلرز و اینکه آیا قیمت‌های ٣٠٠ و ٢٠٠ هزار تومانی صحیح است یا خیر، تصریح کرد: با توجه به قراردادی که با اسپانسر داریم، بلیت‌فروشی در اختیار اسپانسر است اما در حال مذاکره هستیم تا قیمت مناسبی برای بلیت تعیین شود. هنوز قیمت تعیین نشده و به‌زودی مشخص خواهد شد. در این‌باره هم باید بگویم شورای تامین مصوب کرده که تمام بلیت‌ها به صورت الکترونیکی به فروش برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا AFC الزامی برای حضور بانوان دارد یا خیر، گفت: به ما ابلاغی نکرده‌اند و فدراسیون در جریان این مسائل است. اگر بخشنامه‌ای بیاید، به دست فدراسیون می‌رسد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار