کد خبر: 932308
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن استان
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 680 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی و بنگاه‌های اقتصادی درسطح استان طی شش ماه ابتدایی امسال خبرداد .

مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: این گشت‌های مشترک در راستای هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان و در قالب طرح‌های مختلف انجام گرفته است.

وی هدف از برگزاری این‌گونه گشت‌ها را پیشگیری بهنگام و برخورد با تخلفات احتمالی اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان حسب وظایف ذاتی خود با برقراری تعامل با سایر دستگاه‌ها و اتحادیه‌های صنفی ذی‌ربط در طول 6 ماه ابتدایی سال 97 اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان کرده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه افزود: از مجموع 680 مورد گشت مشترک بازرسی، تعداد 322 مورد تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار و اختفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه، عدم ارائه فاکتور و عرضه، نگهداری و عرضه کالاهای قاچاق، عرضه خارج از شبکه و... کشف شده است.

یحیایی ارزش ریالی این تعداد پرونده کشف شده را بالغ بر 125 میلیارد و 358 میلیون و 750 هزار ریال عنوان کرد و گفت: در گشت‌های مشترک بازرسی کالاهای اساسی و ضروری، آرد و نان، محصولات غذایی و بهداشتی، محصولات دخانی ، پوشاک، لوازم التحریر، سوخت و ... مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرد .

وی ضمن هشدار به متخلفین گفت: در صورت مشاهده تخلف در این بازرسی‌ها، تخلفات واحدهای صنفی طی پرونده‌ای جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر