کد خبر: 932088
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
فرمانده ناجا با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در مراسم اربعین گفت: روند صدور گذرنامه بدون اشکال در جریان است و گذرنامه‌ها ۳ روزه تحویل زایران می‌شود.

جوان آنلاین: سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه ۳۰ هزار نیروی پلیس در بخش‌های مختلف در مراسم اربعین به ارایه خدمت به زایران مشغولند، افزود: این همایش بزرگ مردمی، مایه خیر و برکت برای مردم و برای کشور است.

وی ادامه داد: روند صدور گذرنامه بدون اشکال در جریان است و ۳ روزه تحویل مردم می‌شود.

فرمانده ناجا با اشاره به سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا گفت: گفته بودند تابستان داغی را برای ایران پیش بینی کرده ایم و گمان می‌کردند با اجرای مرحله اول تحریم‌ها کشور به هم می‌ریزد. پیش بینی می‌کردند حدود یک میلیون نفر به خیابان‌ها بیایند در ۳۰۰ نقطه، اما شاهد بودیم که اتفاقات کمی تنها کمتر از ۱۰ هزار نفر در ۱۵ نقطه رخ داد.

وی بااشاره به قتل خاشقچی گفت: این جنایت از سوی حکام سعودی و هدایت آمریکا صورت گرفت.

سردار اشتری با اشاره به خودکشی فردی در روز‌های اخیر گفت: فردی در داخل خودرو خودسوزی کرده و دشمنان و برخی ایادی داخلی به دنبال جوسازی بودند. می‌خواستند توجه را به ایران برگردانند، اما موفق نشدند.

وی افزود: دشمن در ماه‌های آینده به دنبال این است که تحرکاتی داشته باشد. بدانند و آگاه باشند مردم عزیز ما، ایثارگری نیروی انتظامی و هدلیت‌های مقام معظم رهبری اجازه نخواهند داد کوچکتری اتفاقی رخ دهد.

سردار اشتری اضافه کرد: در ماه‌های آینده باید هوشیاری بیشتری داشته باشیم و روحیه خود را حفظ کنیم و با تدبیر کار‌ها را پیش ببریم. بنده به آینده خوشبینم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار