کد خبر: 931574
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
رییس سازمان صنعت ومعدن وتجارت گلستان
حسینقلی قوانلوا رییس سازمان صنعت ومعدن وتجارت گلستان در یکصدوهشتمین جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید از کسب رتبه سوم گلستان در پرداخت تسهیلات خبر داد

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در یکصد و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت : استان گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال گذشته رتبه چهارم کشور را کسب کرد و در سالجاری نیز فعلا رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

حسینقلی قوانلو در یکصد و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور استاندار گلستان و مدیر کل دادگستری استان در محل کارخانه لعل سقف هیرکان در منطقه ویژه اقتصادی اترک برگزار شد، گفت : از محل طرح رونق تولید در سالجاری از 125 واحد معرفی شده به بانکهای استان ، 56 واحد موفق به دریافت 139 میلیارد و 207 میلیون تومان تسهیلات شده اند .

وی با تقدیر از عملکرد مدیران بانکهای استان ، افزود : سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید ، رتبه چهارم کشور را کسب کردیم و در سالجاری نیز با این میزان پرداخت فعلا پس از استانهای البرز و تهران ، رتبه سوم کشور را کسب نموده ایم.

قوانلو از تصویب درخواست 108 واحد تولیدی استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و گفت : این تعداد درخواست جهت دریافت 489 میلیارد و 951 میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به بانکهای استان معرفی خواهند شد .

وی ادامه داد : عملکرد طرح رونق تولید طی سه سال گذشته بسیار خوب بوده و دولت با این طرح خوب خود توانسته علاوه بر جلوگیری از رکود در بسیاری از واحدهای تولیدی باعث خروج از رکود بسیار دیگری از واحدها گردد .

لازم به ذکر است در این جلسه ، مشکلات تعدادی از واحد های تولیدی بررسی و دستورات لازم جهت رفع مسائل آنان صادر شد.

 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر