کد خبر: 931361
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
گفت و گوی"جوان انلاین" با آسمان خراش ۲ متر و ۴۶ سانتی تیم ملی والیبال نشسته کشور
آسمان خراش ۲ متر و ۴۶ سانتی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که در جاکارتا به واسطه قدش خیلی مورد توجه مردم و رسانه ها بود با ضربه های قدرتی و سرعتی اش ، امتیازات زیادی را برای قهرمانی والیبال نشسته کسب کرد این در حالی است که دو ماه پیش بعد از عملکرد ضعیفش در رقابتهای جهانی هلند شنیده شد قرار است اسمش از ترکیب تیم ملی برای رقابتهای پاراآسیایی جاکارتا خذف شود اما نهایت در ثانیه ها پایانی مسافر اندونزی شد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : آسمان خراش ۲ متر و ۴۶ سانتی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که در جاکارتا به واسطه قدش خیلی مورد توجه مردم و رسانه ها بود با ضربه های قدرتی و سرعتی اش ، امتیازات زیادی را برای قهرمانی والیبال نشسته کسب کرد این در حالی است که دو ماه پیش بعد از عملکرد ضعیفش در رقابتهای جهانی هلند شنیده شد قرار است اسمش از ترکیب تیم ملی برای رقابتهای پاراآسیایی جاکارتا خذف شود اما نهایت در ثانیه ها پایانی مسافر اندونزی شد.

مرتضی مهرزاد بازیکن بلند قامت کشورمان در گفت و گو با "جوان آنلاین" گفت: رقابتهای آسیایی درسطح بالایی برگزار شد البته نه برای ایران . رقابت در آسیا در حد و اندازه مسابقات جهانی و المپیک نیست اما به هر حال وقتی وارد مسابقات می شود تحت تاثیر جو مسابقات قرار می گیرید و مجبوری بهترین بازی ممکن را انجام دهیم. در جهان ، بوسنی همیشه حریف اصلی ما بوده و هست البته چند سالی است برزیل و روسیه هم در رده های خوبی قرار گرفته اند. در آسیا هم چین از همه تیم ها بهتر است هرچند که قزاقستان و عراق هم در این دوره از رقابتها بسیار خوب و دور از انتظار ظاهر شدند.در کل ما در این دوره برابر کره جنوبی ، ژاپن، عراق و چین بدون اینکه حتی یک ست هم واگذار کنیم شکست دادیم و توانستیم قهرمان مسابقات پاراآسیایی جاکارتا شویم. والیبال نشسته ما آنقدر قدرتمند است که حالا حالاها تیمی در آسیا در حد و اندازه کشور ما نیست

وی درباره اینکه قرار نبوده در این دوره از رقابتها شرکت کند اظهار داشت : ببیند البته این حرف خیلی قطعی نبود. در مسابقات جهانی هلند من خیلی عملکرد خوبی نداشتم و افت کرده بودم برای همین سرمربی تیم طی گفت وگویی اظهار داشت که اگر مهرزاد همین طوری بخواهد باشد قطعا در جاکارتا همراه تیم نخواهد بود. این حرف باعث شد تا من خودم بیایم و تمریناتم را با جدیت پیگیری کنم در واقع مقصر خودم بودم که تمرینات را جدی نمی‌گرفتم و تصور می‌کردم چون قدم بلند است مشکلی برای حضور در تیم ملی ندارم. بعد تنبلی را کنار گذاشتم و خدا را شکر در جاکارتا هم عملکرد خوبی ارائه دادم . من با نگاه حرفه‌ای به والیبال نشسته توانستم جایگاهم را در تیم ملی تثبیت کنم.

مهرزاد در ادامه افزود: از دو ماه پیش ، بعد از مسابقات جهانی هلند دو مرحله اردو برگزار شد که خوشبختانه به لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قرارگرفتیم. در کل قبل از مسابقات در یک سال گذشته ، ما ۱۰ اردو را پشت سر گذاشتیم که آخرین آن در تهران بود .در کل تیم با آمادگی کامل راهی جاکارتا شد و خداراشکر تونستیم قهرمان آسیا شویم. هدف بعدی ما کسب مدال طلای بازی های پارالمپیک توکیو است که امیدوارم روی سکو برویم.

آسمانخراش تیم ملی ادامه می دهد:  نتایج بدست آمده نشان می دهد که ما چقدر پتانسیل داریم . به نظر من مسئولان باید قدر بچه های معلول را بیشتر بدانند و بها دهند . اگر برای یک ورزشکار معلول ارزش و امکانات قائل شوند آن معلول ورزشکار همه زندگی را برای افتخارآفرینی کشورش انجام می دهد تا به هدفش برسد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار