کد خبر: 927030
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که خوی استکباری اروپایی‌ها هم تفاوتی با آمریکا ندارد، گفت: مواضع اروپا نیز تاکنون نشان دهنده آن بوده است که اروپایی‌ها اسب تروا و نماینده آمریکا برای ایران هستند.
جوان‌آنلاین: دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که خوی استکباری اروپایی‌ها هم تفاوتی با آمریکا ندارد، گفت: مواضع اروپا نیز تاکنون نشان دهنده آن بوده است که اروپایی‌ها اسب تروا و نماینده آمریکا برای ایران هستند.

مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به زمینه‌چینی اصلاح‎طلبان برای مذاکره مجدد با آمریکا در مقابل موضع صریح رهبر انقلاب اسلامی به این موضوع، گفت: یک ذهنیت تاریخی در این مورد وجود دارد، برخی از جریان‌های سیاسی از ابتدای انقلاب اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است را قبول نداشته و به دنبال رفاقت و هم‌نشینی با شیطان بودند تا شاید جایی آمریکا به دردشان بخورد.

وی با بیان اینکه طرفداران این تفکر به دو دسته تقسیم می‌شوند، تصریح کرد: عده‌ای از طرفداران این تفکر را جاسوسان و نفوذی‌ها تشکیل می‌دهند، ولی گروه دیگرشان بر این باورند با آمریکا مذاکره و ارتباط با آن مشکلی ندارد.

شاکری با بیان اینکه اهانت‌های وقیهانه ترامپ باعث شده است تا برنامه جریان لیبرال داخلی برای مذاکره مستقیم بهم بریزد، خاطرنشان کرد: اولویتی که امروز باید به دنبال آن باشیم مهار سرکشی آمریکاست نه اینکه مذاکره مجددی برای عدم تهدید و اعمال تحریم‌ها انجام بدهیم.

شاکری در مورد ادامه مذاکره با اروپایی‌ها هم اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که خوی استکباری اروپایی‌ها هم تفاوتی با آمریکا ندارد و مواضع اروپا نیز تاکنون نشان دهنده آن بوده است که اروپایی‌های اسب تروا و نماینده آمریکا برای ایران هستند.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب اخیرا هرگونه مذاکره با آمریکا را در هر سطحی ممنوع اعلام کرده و فرمودند که در مذاکره با اروپایی‌ها هم باید جانب احتیاط را رعایت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار