کد خبر: 926972
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان با اشاره به جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران فرمودند: «کشور در حال پیشرفت است.
جوان آنلاین: محمد کاظم انبارلویی، کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان با اشاره به جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران فرمودند: «کشور در حال پیشرفت است. این موضوع رجزخوانی نیست، با اطلاع دقیق می‌گوییم پیشرفت‌های خوبی رخ داده است.» و نیز فرمودند: «هدف دشمن در جنگ رسانه‌ای ایجاد اضطراب، یأس و بدبینی در مردم است.» ملت ایران به زودی چهل سالگی پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرد. دشمنان قسم خورده نظام هم‌قسم شده‌اند این کار صورت نگیرد. آن‌ها با راه‌اندازی یک جنگ عظیم و پیچیده روانی مرتب القاء می‌کنند انقلاب اسلامی رو به افول و کشور در حال فروپاشی است. شاهراه‌های اطلاعاتی و ارتباطی جدید به ویژه در حوزه مجازی امکانات وسیعی را در اختیار دشمنان انقلاب قرار داده تا آن‌ها هر یک در شیپور این جنگ، صدا‌های عجیب و غریب درآورند. این در حالی است که مجامع بین المللی تحت کنترل آن‌ها از قدرت فزاینده ملت ایران و مهار این قدرت سخن می‌گویند. آن‌ها مرتب از فروپاشی و اضمحلال ایران حرف می‌زنند. اگر این قصه فروپاشی صحت دارد پس آمریکا و اروپا و نوچه آن‌ها در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی چرا تمام قد در برابر ایران صف آرایی کرده و ایستاده‌اند؟ اگر قدرت ایران در حال فروپاشی است چرا رفتند ۵ قدرت جهانی را فریب دادند و گفتند برویم به اسم جامعه جهانی، قدرت هسته‌ای ایران را مهار کنیم؟ آن‌ها در محافل استراتژیک خود با افسوس یاد می‌کنند؛ چرا باید ایران امروز در شمار ۸ قدرت برتر جهان باشد؟ آن‌ها می‌گویند چرا ایران در صنعت هوایی بین ۱۴۷ کشور رتبه دهم را دارد؟ چرا ششمین کشور در تولید فناوری‌های نوین نانو است؟ چرا رتبه دوم جهانی فناوری سلول‌های بنیادین را دارد؟ چرا باید در تولید زیست فناوری، خود را به رتبه ۱۳ جهان برساند؟

آن‌ها در ارزیابی‌های نظامی خود می‌گویند ایران سیزدهمین قدرت نظامی جهان، آن هم بدون در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات سپاه پاسداران است. حاضر نیستند قدرت ارتش ایران به علاوه سپاه را اعلام کنند، همان قدرتی که ۵ سال در برابر ارتش‌های جهان ایستاد و نگذاشت سوریه و عراق تجزیه شود و تروریسم در این دو کشور سامان حکومتی پیدا کند. آن‌ها می‌گویند هم پیمانان ایران در منطقه (حماس- حزب الله) خواب خوش از جلادان رژیم صهیونیستی ربوده و رژیم اشغالگر قدس را زمین‌گیر کرده‌اند؟

آن‌ها در محافل و آمار‌های رسمی خود اعلام کرده‌اند که ایران رتبه اول علمی در منطقه و شانزدهم در جهان، و سریع‌ترین نرخ رشد علمی در جهان را دارد. آن‌ها نرخ رشد علمی در ایران را ۱۱ برابر میانگین جهانی می‌دانند. می‌گویند بر اساس آمار‌های سازمان ملل، ایران رتبه اول رشد شاخص توسعه انسانی در جهان را داشته است.

ممکن است گفته شود قدرت ایران در حوزه نظامی و سیاسی درست، اما در حوزه اقتصاد کجا قرار دارد و برای سفره مردم، انقلاب چه کرده است؟ پاسخ این است؛ همان‌هایی که اوضاع اقتصادی ما را آشفته و به هم ریخته نشان می‌دهند، در محافل علمی و رسمی خود می‌گویند:

- ایران بیست و یکمین کشور جهان از نظر تولید غلات است.
- ایران چهاردهمین کشور جهان از نظر سرانه آبیاری سرزمین است.
- ایران بیست و یکمین کشور جهان از نظر کل زمین‌های کشاورزی است.
- ایران هجدهمین کشور جهان از نظر تولید محصولات دائمی کشاورزی است.
- ایران هفتمین کشور تولیدکننده مرکبات در جهان است.
- ایران در رتبه اول جهان در تولید خاویار، زعفران، پسته، زرشک و فرش دستبافت ایستاده است.
- دومین تولیدکننده خیار، گردو و زردآلوی جهان است.
- چهارمین کشور تولیدکننده بادام است.
- هشتمین کشور تولیدکننده میوه و مرغ است.
- ایران در مقام نوزدهمین کشور جهان از نظر اندازه بازار ایستاده است. آمار‌های سازمان ملل و صندوق بین المللی پول در سال ۲۰۱۷ فریاد می‌زنند ایران به لحاظ تولید ناخالص داخلی و بر اساس برابری قدرت خرید مردم در جایگاه ۱۸ اقتصاد جهان ایستاده است!

اگر سفره مردم خالی است، این انبوه تولیدات را چه کسی مصرف می‌کند؟ ۸۰ میلیون ایرانی با عزت و شرافت انقلابی خود دارند زندگی می‌کنند، در برابر بزرگ‌ترین قدرت‌های جهانی ایستاده‌اند، دست‌شان به هنگام بلند شدن روی زانوی خودشان است. امروز قامت استوار و سترگ ملت ایران را در این بلندی می‌بینیم. این پیشرفت‌های شگرف با الگوی اسلامی ایرانی در حالی صورت گرفته است که منافقین و ضد انقلاب داخلی و عناصر عنود، با کینه شتری و با پول قارون‌های منطقه مرتب از پشت به ملت ایران خنجر می‌زنند و فقط در بُعد ترور، ۱۷ هزار شهید روی دست ملت ایران گذاشته‌اند.

بر اساس آمار‌های جهانی، سنّ امید به زندگی در ایران در سال ۲۰۱۶، هفتادوشش سال است. ایران در رتبه یازدهم جهان در خصوص مرگ و میر کودکان ایستاده است. بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی، در غرب به ویژه اروپاست، اما ایران از میان ۱۸۳ کشور رتبه ۱۶۶ را دارد. آیا ما ناامید هستیم یا دشمن؟ ما در حال فروپاشی هستیم یا آنان‌که کمر به نابودی ملت ایران بسته‌اند؟

ستون پنجم تحریم در حوزه اقتصاد و در حوزه جنگ روانی و فضای مجازی با اتکاء به سرویس‌های امنیتی دشمن بیکار نیستند و مدام برای بی‌ریخت نشان دادن اوضاع کشور، نیمه خالی لیوان را نشان می‌دهند. آن‌ها آب در هاون می‌کوبند. به زودی دست عدالت گلوی کسانی را که لقمه حرام تجاوز به بیت‌المال مسلمین را دارند می‌خورند و حقوق عامه را نقض می‌کنند، خواهد فشرد. سرنوشت پرونده سه هزار میلیاردی را همه دیدند؛ بیش از سه هزار میلیارد از آن‌ها گرفته شد و به بیت المال برگشت و متهمین به اعدام و حبس و شلاق مجازات شدند. هر کس که به مردم خیانت کرده در این اوضاع جنگ اقتصادی باید بداند دست پرقدرت مردم و نظام بر سرش فرود خواهد آمد. آنان‌که در این معرکه به لحاظ روانی و تبلیغاتی به دشمن کمک می‌کنند، اگر به دیوار کعبه هم آویخته شده باشند، به زودی ضربه خود را از ملت دریافت خواهند کرد.

دشمنان داخلی و خارجی طوری اوضاع را ترسیم می‌کنند که گویی همه چیز از دست رفته و کشور در آستانه فروپاشی است. این کار را طی سه دهه در مطبوعات انجام می‌دادند، از دهه چهارم کوچ کردند به فضای مجازی، حملات تخریبی آن‌ها به ۱۰ برابر ایام مطبوعات و رسانه‌های سنتی رسیده است، اما در برابر سدّ بصیرت و آگاهی ملت متوقف شدند.

ایام محرم و صفر، خطبای بصیر و شجاع، آلودگی‌ها و سم‌پاشی‌های آن‌ها را با عدد و رقم و سند و مدرک، رفت و روب می‌کنند. جریان نیرومند و جوانان انقلابی در فضای مجازی پنجه در پنجه آنان انداخته‌اند و سرانجام پشت خائنین به کشور را به خاک خواهند رساند. ملت بصیر ایران اثبات خواهد کرد پیشرفت‌های کشور، رجز نیست، حقیقت دارد و انقلاب تا ظهور موفور السرور صاحب آن، به راه الهی خود ادامه خواهد داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار