کد خبر: 926834
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
سرپرست سازمان اورژانس کشور با تشریح آمار حوادث یک هفته گذشته گفت: در طول این مدت ۳۸۴ حادثه ویژه ثبت شده که مجموعا ۱۲۵ کشته داشته است.
جوان آ‌نلاین: سرپرست سازمان اورژانس کشور با تشریح آمار حوادث یک هفته گذشته گفت: در طول این مدت ۳۸۴ حادثه ویژه ثبت شده که مجموعا ۱۲۵ کشته داشته است.

پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۳۸۴ حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران (EOC)، ثبت شده است، اظهار کرد: در این حوادث ۱۴۰۸ نفر مصدوم شدند که ۱۱۸۴ نفر آن‌ها تواسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۴۴ نفر نیز در محل درمان شدند.

وی افزود: متاسفانه ۱۲۵ نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور در مورد انواع این حوادث گفت: ۱۹۲ مورد از این حوادث که معادل ۵۰ درصد را شامل می‌شود، حوادث ترافیکی بودند.

کولیوند همچنین به آماری در مورد حوادثی اشاره کرد که وانت بار‌ها در آن دخیل بودند و گفت: ۸ درصد از ماموریت‌های ترافیکی مربوط به حوادث این نوع خودرو‌ها بود که مجموعا این حوادث ۹۸ مصدوم و ۲ فوتی در هفته گذشته برجای گذاشت.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به انجام عملیات اورژانس هوایی نیز گفت: در هفته گذشته اورژانس هوایی ۸۳ مأموریت انجام داد و ۱۱۲ مصدوم توسط بالگرد‌ها به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار